„Топлофикация Плевен“: Отоплителният сезон преминава спокойно
„Отоплителния сезон преминава спокойно въпреки усложнената ситуация в страната заради здравната, икономическа и енергийна обстановка. Продължаваме да предоставяме сигурна и надеждна услуга на клиентите. Нашата топлофикация обслужва както детски, училищни и здравни заведения, така и домакинства и бизнес сгради. Както всяка година, благодарение на профилактиката и годишния планов ремонт през летните месеци, съоръженията ни са в добро техническо състояние. Отстраняването на време на амортизирани участъци от топлопреносната мрежа минимизира възможността от големи аварии през зимата. „Топлофикация Плевен“ отговаря на всички изисквания за ефективност и екологичност.“, коментираха от дружеството.
От топлофикационното предприятие посочиха, че парното е екологичен начин за отопление на домовете. „Парното внася комфорт и уют. Независимо от покачването на цените на природния газ през последната година, клиентите ни продължават да плащат сравнително ниски сметки. Коректните платци заплащат още по-ниски суми, възползвайки се от актуалните две промоции, които предлагаме. Още едно предимство на централното отопление е, че потребителите ни имат възможност да регулират топлината във всяка стая чрез вентилите на радиаторите си.“, коментираха от централата.
„Коректните потребителите могат да се възползват от отстъпка „Лоялен клиент“ в размер на 3% от фактурираната сума за топлинна енергия без ДДС. В програмата могат да участват всички клиенти, заплащащи в срок текущите си задължения. При плащане по електронен път, отстъпката ще бъде начислена като надвнесена сума по партидата и ще бъде приспадната от следващо задължение.“, заявяват от „Топлофикация Плевен“.
„Продължаваме програмата „Изряден клиент“. От нея могат да се възползват всеки месец битовите клиенти, използващи топлинна енергия за горещо водоснабдяване, които нямат повече от две неплатени фактури и съдебни или присъдени задължения към „Топлофикация Плевен“. „Изрядният клиент“ се ползва от пределна цена за битово гореща вода в размер до 11,00 лева с ДДС за всеки потребен и отчетен кубик вода.“, посочиха от дружеството.
„Като социално отговорно предприятие в тези трудни за всички времена, искаме клиентите ни да плашат по-ниска цена за услугите ни. За това продължаваме програмата ни за лоялни клиентите. Искаме всички те да се възползват от нея. Предвидили сме възможност за разсрочено изплащане на натрупани стари задължения.“, заявиха от топлофикация. „Чрез сключване на договор по образец за разсрочено плащане, потребителите могат да платят натрупаните суми от предходни месеци. В договора трябва да се посочи срокът за погасяване на задължението, разпределено на равни месечни вноски. Периодът на разсрочване е не повече от 12 месеца, като първоначалната вноска е в размер на 30% от дължимото към нас.“, напомнят от предприятието. „За периода на договора се преустановява начисляването на лихва върху задължението. Тук трябва да се направи едно уточнение, че клиентите с такъв договор, трябва да продължават да си плащат текущите сметки за консумираната топлинна енергия.“, допълват от централата.
НАЙ-НОВИ:
- Известни плевенчани гостуваха в ДГ “Снежанка” в кампанията „Походът на книгите” - снимки
- Работилница за великденска украса в град Левски - снимки
- Плевeнски съдии с нови мачове в Първа и Втора лига
- Лазарки от Долни Дъбник и Крушовица поздравиха общинската администрация - снимки
- Лазарки от ДГ „Иглика“ наричаха за здраве и берекет в Община Плевен - снимки
- Лазарки от 4 детски градини и ясла изпълниха с радост и топлина община Кнежа - снимки
- Лазарки пяха, играха и благославяха за здраве и берекет стопаните на Община Левски - снимки
- Малки лазарки от ДГ „Теменуга“ огласиха с песни, танци и благословии Второ РУ
- Росица Денчева се класира убедително за полуфиналите на турнир за жени в Анталия
- Плевен е домакин на тренировъчен семинар по карате с международно участие