„Топлофикация Плевен“ препоръчват безкасови плащания

24.02.2022 14:41

„В ситуацията на извънредно положение препоръчваме сметките да се плащат от разстояние. По този начин се намалява рискът от разпространение на вируса както за нашите клиенти, така и за служителите, които работят в офисите. Осигурили сме възможност за безкасово плащане. Единият вариант е по банков път с платежно нареждане. Към момента банките работят нормално и ние препоръчваме на клиентите да погасяват сметките си онлайн от дома или офиса. Друга алтернатива е като използват системата на ePay. Необходима е само регистрация.“, заявяват от „Топлофикация Плевен“. От дружеството посочиха, че безкасовите начини на плащане спестяват време и усилия на потребителите. „Те са най-сигурният и удобен начин да изпълним апела на институциите да не излизаме навън, ако не е крайно наложително.“, допълниха от централата.

„Препоръчваме на клиентите ни да заявят електронна фактура. Това може да стане като попълнят и изпратят заявление по образец. Формулярът може да бъде изтеглен от сайт на Дружеството (https://www.toplo-pleven.com), в раздел е-Фактура. Подаването на заявление става в Клиентския център на „Топлофикация Плевен“ или на имейл адреса – [email protected]. Веднага след излизане на фактурата, клиентите са уведомявани с имейл съобщение на посочена от тях електронна поща. „В текста на всеки получен имейл се съдържа линк, на който потребителят следва да потвърди получаването й. За удобство на клиентите, електронната фактура е в PDF и HTML формат, а в отделен прикачен файл има подробна справочна информация, касаеща данните за отчетен период.“, заявиха от дружеството.

„Електронната фактура е официален финансов документ, в който са отразени всички необходими данни и цялата информация, която получават и хората на хартиена фактура. С въвеждането на е-Фактурата се следва стратегията на „Топлофикация Плевен“ за повишаване на качеството на обслужване и модернизацията на клиентските услуги.“, заявяват от дружеството.

От „Топлофикация Плевен“ наблюдават интерес у техните клиенти към електронния начин за получаване на фактурите им. „Потребителите оценяват предимствата на е-Фактурата – бързина, сигурност, удобство, лесен достъп и защита на личните данни. Чрез въвеждането на тази услуга, ние правим клиентите си съпричастни за намаляването на изсичането на дървета за целите на производството на хартия и по този начин подпомагаме екологичния баланс.“, обясняват от дружеството и допълниха.

„Препоръчваме на потребителите ни да се свързват с нас по телефон или на електронна поща. За сигнали и проблеми с топлоснабдяването, клиентите ни могат да се обадят на телефона за аварии. На сайта ни може да бъдат намерени актуалните новини, както и полезна потребителска информация.“, заявиха от дружеството.

 

 

#тагове:

НАЙ-НОВИ: