МЕТРО – Плевен с изненада за първия си клиент, предоставил обратна връзка в проекта „Гласът на клиента“
МЕТРО – Плевен изненада първия свой клиент, предоставил обратна връзка със старта на новия проект „Гласът на клиента“. Лично управителят на магазина Иво Иванов му подари бутилка собствена марка френско бяло вино.
Както писахме, програмата „Гласът на клиента“ цели да измери лоялността на клиентите към МЕТРО, чрез кратко проучване, което се изпраща по имейл. Анкетата съдържа само един въпрос: „Колко е вероятно да препоръчате посетения от Вас МЕТРО магазин на приятел или колега“. Клиентите могат да избират по скала от 0 (Изобщо не е вероятно) до 10 (Много вероятно). В случаите, когато клиентът даде съгласие да се свържат с него за повече информация, последва обаждане, за да се идентифицират причините за отговора.
Целта на „Гласът на клиента“е да измери нивото на удовлетвореност и лоялност, да проучи причините за съответните резултати, за да направим нужните промени. Не на последно място клиентите ще бъдат стимулирани да вземат участие в програмата и при отговор от тяхна страна ще получат 30 точки по Лоялната програма МЕТРО+.
НАЙ-НОВИ:
- Пороят в Плевен: Близо 40 литра дъжд на кв. метър се е излял само за 40 минути...
- Над 30 сигнали на горещия телефон на Община Плевен за проблеми след градушката
- Градушка удари Плевен, улици бяха залети с вода... - снимки
- Николай Абрашев е новият областен управител на Плевен
- Първи безплатен екскурзоводен тур разкрива моменти на плевенската история и духовност
- РЗИ–Плевен разкрива кабинет за безплатна имунизация срещу коклюш на бременни жени от област Плевен
- Община Плевен стартира кампания „Сигурност по селата“
- Двама задържани при специализирана полицейска акция в Плевенска област
- При проверка, 16-годишен предаде доброволно свивка с марихуана в Славяново
- Постройка 45 кв. метра изгоря напълна при пожар в къща в плевенско село