МЕТРО – Плевен с изненада за първия си клиент, предоставил обратна връзка в проекта „Гласът на клиента“
МЕТРО – Плевен изненада първия свой клиент, предоставил обратна връзка със старта на новия проект „Гласът на клиента“. Лично управителят на магазина Иво Иванов му подари бутилка собствена марка френско бяло вино.
Както писахме, програмата „Гласът на клиента“ цели да измери лоялността на клиентите към МЕТРО, чрез кратко проучване, което се изпраща по имейл. Анкетата съдържа само един въпрос: „Колко е вероятно да препоръчате посетения от Вас МЕТРО магазин на приятел или колега“. Клиентите могат да избират по скала от 0 (Изобщо не е вероятно) до 10 (Много вероятно). В случаите, когато клиентът даде съгласие да се свържат с него за повече информация, последва обаждане, за да се идентифицират причините за отговора.
Целта на „Гласът на клиента“е да измери нивото на удовлетвореност и лоялност, да проучи причините за съответните резултати, за да направим нужните промени. Не на последно място клиентите ще бъдат стимулирани да вземат участие в програмата и при отговор от тяхна страна ще получат 30 точки по Лоялната програма МЕТРО+.
НАЙ-НОВИ:
- Регионален конкурс за детска рисунка обявиха в Червен бряг
- ЦИК назначи РИК в 15 плевенски изборен район с председател Ярослав Димитров
- Футболна среща събра ученици от град Роман и село Мечка по инициатива на НССБ
- Преди 40 години: на 20 април Христо Проданов покорява Еверест
- Постоянен арест за 15-годишната, опитала да убие майка си в Горни Дъбник
- Днес е Акатистна събота, почитаме Света Богородица
- Времето в Плевен: предимно облачно, максималните температури ще са между 14° и 16°
- Днес отбелязваме 148 години от Априлското въстание
- 20 април – Международен ден на свободния печат
- Плевен посреща Великден с разнообразна програма