Инж. Василев, директор на „Топлофикация Плевен“: Залагаме на иновативен подход и програми със социална насоченост
„Стремим се към постоянно усъвършенстваме дейността си. Целият екип на „Топлофикация Плевен“ влага огромни усилия, за да осигурим на клиентите надеждни услуги с отлично качество. Пандемията от COVID-19 ускори дигиталната трансформация в сектора и в предприятието. Показа ни, че е време за реални действия. Научи ни, че трябва да сме по-бързи във въвеждането на иновации за удобство на клиентите. „, заяви инж. Йордан Василев, директор на „Топлофикация Плевен“.
Директорът на „Топлофикация Плевен“ подчерта, че потребителите държат на индивидуалния подход. „За нас е важно клиентът да се чувства специален. По тази причина ние се стараем да отговаряме в рамките на нормативно предвидените срокове на всички запитвания, сигнали и жалби. Експертите ни предоставят професионални съвети по теми като отчитане и фактуриране на консумираната енергия, въпроси за заплащане, присъединяване към мрежата, предоставяне на различни услуги.“, заяви инж. Василев. Той посочи, че все повече потребители изявяват желание да подменят индивидуалните уреди с нови за дистанционен отчет. “ Провеждаме активна информационна кампания за подмяната на индивидуалните топломери и водомери с модерни уреди с дистанционно отчитане. Тяхното основно предимство е елиминирането на фактора „човешка грешка“. Друго преимущество на дистанционния отчет е отпадането на задължението за посещение на инкасатори за отчет на уредите за дялово разпределение. Монтирането на уреди с дистанционен отчет ограничава възможностите за неправомерно потребление на топлинна енергия от страна на съседи в етажната собственост.“, пояснява инж. Василев.
Изпълнителният директор на „Топлофикация Плевен“ напомни, че подмяната на уредите е във връзка с законодателни изменения, касаещи начина, по който потреблението се отчита. „
Социалната политика е основен акцент в бизнес плана на дружеството. „Програмите за лоялност поощряват всички потребители, които плащат в срок сметките си. С програмата „Лоялен клиент“, потребителите получават 3% без ДДС отстъпка от фактурираната сума за топлинна енергия. При плащане по електронен път, отстъпката се начислява като надвнесена сума по партидата и се приспада от следващо задължение.“, напомня инж. Василев. „Продължаваме програмата „Изряден клиент, от която могат да се възползват всеки битовите клиенти, които нямат повече от две неплатени фактури и съдебни или присъдени задължения към „Топлофикация Плевен“. „Изрядният клиент“ се ползва от пределна цена за битово гореща вода в размер до 11,00 лева с ДДС за всеки потребен и отчетен кубик вода.“, заявява още инж. Василев.
„За клиентите с натрупани стари задължения, сме предвидили възможност за разсрочено плащане. Чрез сключване на договор по образец за разсрочено плащане, абонатите могат да платят натрупаните суми от предходни месеци. В договора трябва да се посочи срокът за погасяване на задължението, разпределено на равни месечни вноски. Периодът на разсрочване е не повече от 12 месеца, като първоначалната вноска е в размер на 30% от дължимото към нас.“, напомня инж. Василев.
НАЙ-НОВИ:
- Известни плевенчани гостуваха в ДГ “Снежанка” в кампанията „Походът на книгите” - снимки
- Работилница за великденска украса в град Левски - снимки
- Плевeнски съдии с нови мачове в Първа и Втора лига
- Лазарки от Долни Дъбник и Крушовица поздравиха общинската администрация - снимки
- Лазарки от ДГ „Иглика“ наричаха за здраве и берекет в Община Плевен - снимки
- Лазарки от 4 детски градини и ясла изпълниха с радост и топлина община Кнежа - снимки
- Лазарки пяха, играха и благославяха за здраве и берекет стопаните на Община Левски - снимки
- Малки лазарки от ДГ „Теменуга“ огласиха с песни, танци и благословии Второ РУ
- Росица Денчева се класира убедително за полуфиналите на турнир за жени в Анталия
- Плевен е домакин на тренировъчен семинар по карате с международно участие