„Топлофикация Плевен“ продължава да инвестира в подобряване на клиентското обслужване и повишаване на качеството на услугата
„На всички запитвания, сигнали и жалби е отговорено в рамките на нормативнопредвидените срокове. В топлоцентралата от години се залага на балансиран и разумен подход в отношенията с клиентите, с цел избягване на съдебни спорове. През тази година получаваме най-често въпроси по важни потребителски теми като отчитане и фактуриране на консумираната енергия, въпроси за заплащане, присъединяване към мрежата, предоставяне на различни услуги“, казаха от „Топлофикация“ – Плевен.
„Все повече клиенти изявяват желание да подменят индивидуалните уреди с нови за дистанционен отчет. Клиентите желаят да плащат точно отчетената и реално консумираната енергия всеки месец“, обясни изпълнителният директор на дружеството инж. Йордан Василев.
„Предимството на дистанционното отчитане е високата сигурност на данните и елиминирането на фактора „човешка грешка“. Друго преимущество на дистанционния отчет е отпадането на задължението за посещениенаинкасатори за отчет на уредите за дялово разпределение. Монтирането на уреди с дистанционен отчет ограничава възможностите за неправомерно потребление на топлинна енергия от страна на съседи в етажната собственост“, обобщи инж. Василев.
Изпълнителният директор на „Топлофикация Плевен“ напомни, че подмяната на уредите е във връзка с последните законодателни изменения, касаещи начина, по който потреблението се отчита. „Съгласно промени в Закона за енергетиката, приети тази година, се предвижда до 1 януари 2027 година всички монтирани нови уреди за дялово разпределение на топлинна енергия и водомери за битова гореща вода, да бъдат с възможност за дистанционно отчитане.“, каза още инж. Василев.
„Целият екип на „Топлофикация Плевен“ влага огромни усилия, за да осигурим на клиентите надеждни услуги с отлично качество. Стремим се да постигнем баланс между всички звена, който да ни позволява да работим в най-ефективния режим.“, заяви инж. Василев. Той отново напомни, че клиентите могат да се обръщат към тях за всички въпросиили предложения по телефон, имейл или на място в клиентския център.
НАЙ-НОВИ:
- Известни плевенчани гостуваха в ДГ “Снежанка” в кампанията „Походът на книгите” - снимки
- Работилница за великденска украса в град Левски - снимки
- Плевeнски съдии с нови мачове в Първа и Втора лига
- Лазарки от Долни Дъбник и Крушовица поздравиха общинската администрация - снимки
- Лазарки от ДГ „Иглика“ наричаха за здраве и берекет в Община Плевен - снимки
- Лазарки от 4 детски градини и ясла изпълниха с радост и топлина община Кнежа - снимки
- Лазарки пяха, играха и благославяха за здраве и берекет стопаните на Община Левски - снимки
- Малки лазарки от ДГ „Теменуга“ огласиха с песни, танци и благословии Второ РУ
- Росица Денчева се класира убедително за полуфиналите на турнир за жени в Анталия
- Плевен е домакин на тренировъчен семинар по карате с международно участие