„Топлофикация Плевен“: С уредите с дистанционен отчет имате възможност да плащате единствено консумираната енергия

14.09.2021 15:23

SAMSUNG CAMERA PICTURES

„Най-сигурният начин клиентите да бъдат отчитани абсолютно точно всеки месец е с поставянето на индивидуални уреди с възможност за дистанционно отчитане.“, съобщават от „Топлофикация Плевен“. Дружеството продължава информационната кампания за подмяна на старите уреди с нови с възможност за снемане на показанията от разстояние. От топлофикационното предприятие напомнят, че във връзка с последните законодателни изменения, касаещи начина, по който потреблението се отчита, клиентите задължително трябва да подменят измервателните уреди с дистанционни. Експертите на централата съветват потребителите да не чакат крайния срок 1 януари 2027 г.

„С новите устройства снемането на показанията за консумираната енергия е безпроблемно, бързо и лесно. Дистанционното отчитане не ангажира клиентите да осигуряват достъп на инкасаторите до домовете си. Този вид уреди дават възможност за снемане на данни за ползваната топлоенергия и горещата вода от разстояние.“, обясняват от Топлофикация Плевен. Като друго предимство специалистите от дружеството посочват, че чрез дистанционното отчитане се избягва възможността от „човешка грешка“. „Монтирането на уреди с дистанционен отчет ограничава опитите за неправомерно потребление на топлинна енергия от страна на съседи в етажната собственост“, категорични са експертите.

Относно подготовката за новия отоплителен сезон, от „Топлофикация Плевен“ съветват клиентите да проверят измервателните уреди в апартаментите. „За коректно отчитане на показанията, устройствата трябва да бъдат в изправност. Батериите на индивидуалните топломери и водомери имат срок на годност. Потребителите могат да установят, че тя е изтощена при наличие на символ за слаба батерия или ако дисплеят на уреда е изгаснал. Ако клиентите забележат подобни повреди, трябва да се свържат с фирмата за дялово разпределение. Всички повредени устройства или проблеми по вътрешната отоплителна инсталацията, задължително трябва да бъдат отстранени преди да бъде пуснато парното. Отоплението в сградата не може да се включи при наличие на ремонтни дейности по вътрешно отоплителните инсталации.“, обясняват експертите.
От дружеството препоръчват, при възможност клиентите да използват електронните начини за комуникация на e-mail: [email protected] или e-mail: [email protected]. От „Топлофикация Плевен“ напомниха и за информационните телефони, на които клиентите могат бързо да получават необходимата информация, а именно:
-За сигнали за аварии и проблеми с топлоподаването-064/895288; 064/895;
-За справки за разпределение и продажба на топлинна енергия – 064/895 283, 064/895 247;
-За връзка с клиентския център за работа с клиенти – 064/ 895 286.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: