Все повече плевенчани избират централното отопление

16.06.2021 9:27

Клиентите на „Топлофикация Плевен“ предпочитат онлайн услугите поради изключителното удобство и бързина

„Топлофикация Плевен“ отчита увеличение на броя на плевенчаните, избрали да ползват услугата централно топлоподаване и битова гореща вода. „През 2020 година към градската топлопреносна мрежа са присъединени над 200 нови потребители. С тях общият брой на потребителите на централно отопление в гр. Плевен става 31 830. За новия отоплителен сезон очакваме включване на няколко нови сгради към топлопреносната мрежа.“, съобщи инж. Йордан Василев, директор на предприятието.

Относно предстоящата ремонтна програма, той посочи, че през летните месеци ще се фокусират към гарантиране на надеждността и безопасността на съществуващите машини и съоръжения. „Планираме да извършим профилактика на топлопреносната мрежа и абонатните станции, без да се налага продължително прекъсване на топлата вода. Вече сме извършили оглед на трасетата. Ще направим ремонти само на тези участъци от мрежата, където през зимата е имало аварии.“, обясни инж. Василев. Той допълни, че техните екипи винаги правят всичко възможно дори и при аварийна ситуация да отстраняват проблема в рамките до 48 часа.

„В „Топлофикация Плевен“ бяха осъществени множество ремонти по основното оборудване, като най-големите са свързани с ремонта на газовата турбина и котел утилизатора. Всички дейности са направени качествено и във възможно най-кратки срокове. Ниската аварийност на основните и спомагателни съоръжения, собственост на „Топлофикация Плевен“, са доказателство за надеждността им и адекватната им поддръжка.“, заяви инж. Василев.

„Последните години поставихме като основен акцент в нашата работа подобряването на обслужването на нашите клиенти, както и осигуряване на повече възможности за комуникация с тях. Целта ни е „Топлофикация Плевен“ да се превърне в дружество, поддържащо постоянен диалог с клиентите.“, каза инж. Василев. По думите му обратната връзка с потребителите им помага да намерят част от слабостите си и да работят, за да ги превърнат в силни страни, „а защо не и в конкурентни предимства.“, допълва още той.

Абонатите могат да изберат да получават електронна фактура вместо хартиения вариант на месечната си сметка. „Това може да стане като безплатно попълнят и изпратят заявление по образец. Формулярът може да бъде изтеглен от сайта на дружеството (https://www.toplo-pleven.com), в раздел е-Фактура. Подаването на заявление става в Клиентския център на „Топлофикация Плевен“ или на имейл адрес – [email protected]. Предвид епидемиологична обстановка в страната заради COVID 19 от предприятието отново призовават техните клиенти да изберат онлайн формата на услугите им.“, обяснява инж. Василев.

На разположение на клиентите е и денонощна телефонна линия, на която могат да подават информация във връзка с възникнали повреди и аварии. „Също така имаме създаден център за работа с клиенти, в който осигуряваме комплексно обслужване. В него клиентите могат да получат подробна информация за ползваната топлинна енергия, настоящи отстъпки и промоции, както и възможността за разсрочено плащане на натрупани задължения.“, заявява директорът на предприятието. „В центъра за работа с клиенти могат да се подават писмени заявления, сигнали и предложения, относно топлоснабдяването на имотите и работата на дружеството.“, допълва още инж. Василев.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: