Директорът на „Топлофикация Плевен“ ЕАД инж. Василев говори открито за началото на отоплителния сезон и за предстоящите им задачи

06.11.2019 11:57

Вече започна поетапното пускане на парното в гр. Плевен. В тази връзка се свързахме с директора на „Топлофикация Плевен“ ЕАД инж. Йордан Василев,  за да ни обясни как върви процесът.

Инж. Василев, обявихте, че сте започнали пускането на парното в гр. Плевен? Всичко по план ли върви?

За сега всичко е наред. Поради влошените метеорологични условия  стартирахме пускането на отоплението в града. Както всяка година болнични заведения, училища, в жилищни и обществени сгради са с приоритет.

Какви съвети ще дадете на абонатите си в началото на отоплителния сезон?

Във връзка с началото на отоплителния сезон съветвам всички клиенти на Дружеството да оставят термовентилите на отоплителните тела в максимално отворено положение, за да може вътрешната отоплителна инсталация да се обезвъздуши и запълни равномерно за да се гарантира качествено отопление през сезона. Не оставяйте само един радиатор с отворен докрай термовентил да топли всички помещения в имота. Така се изразходва голямо количество енергия. По-добре е да имате включени няколко отоплителни тела, чрез които ще регулирате температурата според нуждите Ви. Не затваряйте напълно вентилите, когато излизате за кратко от имота, защото вечерта ще е нужна много повече енергия, за да стоплите отново помещенията. Завесите и мебели пред радиаторите ограничават разпространението на топлината в стаята и затрудняват работата на термовентила на отоплителното тяло.

В началото на новия отоплителен сезон, какви задачи сте си поставили?

Очакваме сезон 2019/2020 г. да бъде по-успешен от предходния. Поставили сме си за задача да изпълним производствените си цели и най-вече да осигурим качествено и непрекъснато топлоснабдяване на нашите клиенти. Разбира се, да присъединим нови абонати към централното топлоснабдяване.

Моля Ви, за кратка равносметка за отминалия сезон, преди „смело“ да сме навлезнали в този?

През миналия сезон реализирахме поставените цели. Радвам се, че има увеличение на броя клиенти, ползващи топлинна енергия. Повишихме реализираната топлинна енергия за отопление и битова гореща вода. Не допуснахме да оставим клиентите ни без отопление, тъй като успяхме в срок да отстраним всички възникнали аварийни ремонти по топлопреносната мрежа.

Чрез Вашия сайт клиентите Ви могат ли да проверяват сметката си за парно и/или топла вода?

Да! Необходимо е да въведат потребителския си номер и автоматично генерирания антиспам код. По този начин клиентите могат да видят общото си задължение за топлинна енергия към момента.

При Вас съществува ли практика за разсрочено плащане на старо задължение?

Предвидили сме възможност нашите клиенти да заплащат разсрочено старите си задължения. Необходимо е да посетят центъра за работа с клиенти на Дружеството, където заедно да изготвим най-подходящия погасителен план за тях.

Тук е важно да уточня, че периодът на разсрочване е не повече от 12 месеца, като първоначалната вноска е в размер на минимум 30% от дължимото към “Топлофикация Плевен”. За периода на действие на договора се преустановява начисляването на лихва върху задължението.

Заедно с вноската за старото задължение клиентът трябва да погасява редовно текущите си сметки за отопление и топла вода.

Миналата седмица отворихте вратите си за учениците от ТХВП „Луи Пастьор“ – Плевен специалност „Топлотехника“, което смятамe, че е било много полезно за тях. Да видят нещата отвътре. Да очакваме ли още Дни на отворените врати при Вас?

Да, задължително! Заедно с учениците направихме обстойна обиколка в централата. Разказахме им за работния процес и за съоръженията, както и за принципа им на работа. Учениците проявиха огромен интерес, задаваха въпроси, на които ние с удоволствие отговаряхме.

Видя се, че нашето бъдещо поколение има желанието и енергията да работи. Пролича си, че тези ученици наистина си обичат специалността и имат желание за реализация в тази сфера.

Да разбирамe, че сте насочили вниманието си и към пряката комуникация с плевенчани?

Точно така!Разбираме колко е важно да получаваме обратна връзка дали правим нещата по правилния начин. Дали сме достатъчно полезни и в кои звена е необходимо да работим повече. Дейността ни е специфична и за това се опитваме да говорим на езика на нашите клиенти. Осигурили сме възможност на всеки един да се свърже лесно с нас, за да отговорим на възникналите въпроси. Ще продължаваме да се допитваме до нашите клиенти, за да взимаме винаги правилните решения. Ще работим по оптимизиране на начина, по който получаваме обратна връзка от клиентите чрез различните канали, защото е много важно да чуваме мнението им. 

Вие сте директор на Топлофикацията в Плевен – какво означава това за Вас? 

Голяма отговорност и възможност да споделям опита си с целия екип, който еот изключителни професионалисти. Заедно работим всеки ден, за да сме конкуренти на пазара и да развиваме Дружеството.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: