Плевен първенец по събрани отпадъци и в последния ден от „Да изчистим България заедно“
Последният ден от кампанията на Би Ти Ви „Да изчистим България заедно“, в която МОСВ е партньор, бе отреден за почистването на реки и водоеми. Според окончателните данни, обобщени от Регионалните дирекции по околната среда и водите, на 27 юни са събрани 294, 32 тона отпадъци. В почистването се включиха РИОСВ във Велико Търново, Плевен, Русе, Смолян и Шумен, информират от пресцентъра на МОСВ.
Най-много отпадъци отчете инспекцията в Плевен – 115 тона, защото там в кампанията се включиха и най-много общини от обхвата на РИОСВ – Плевен: Искър (0,5), Априлци (5,44), Никопол, Гулянци и Пордим с по един тон, Троян (2,26), Долни Дъбник (6) и Плевен – 97,8 т. На територията на община Търговище са били събрани 95,18 тона, съобщиха от РИОСВ – Шумен. С 13, 5 тона отпадъци се отчетоха от Смолян, Девин и Рудозем. От РИОСВ – Велико Търново информираха за 25, 38 т., събрани в община Севлиево, а на територията на РИОСВ – Русе са чистили в общините Лозница (6,2), Ситово (2,2), Силистра (0,44) и Русе – 36,42 тона.
През първия ден от кампанията „Да изчистим България заедно“, проведен на 10 май, бяха събрани 3772 т отпадъци, на 17 май – 3270, 918 т и 1165, 640 т – на 7 юни.
НАЙ-НОВИ:
- Млади театрали от НУИ „П. Пипков“ представиха спектакъла „Трите баби“ пред деца от плевенските Центрове за настаняване от семеен тип
- В Гулянци приключи общинският етап на състезанието "Защита при пожари, бедствия и извънредни ситуации"
- Плевен е домакин на тренировъчен лагер по борба с румънски спортисти
- Лазарки пяха и танцуваха за здраве в Община Плевен - снимки
- Песни и танци по Лазаровден в село Българене
- Срокът за деклариране на доходите изтича днес
- Избирателите в община Плевен могат да проверят дали са включени в избирателните списъци. Вижте къде!
- Първо място за СК “Ви Ес Феерия”, град Левски на мажоретния фестивал “Търновска перла”
- Празник на етносите в ДГ „Вит“ - снимки
- Ученици мерят сили във футболен турнир в Плевен под патронажа на председателя на Общинския съвет