МЕТРО – Плевен с изненада за първия си клиент, предоставил обратна връзка в проекта „Гласът на клиента“
МЕТРО – Плевен изненада първия свой клиент, предоставил обратна връзка със старта на новия проект „Гласът на клиента“. Лично управителят на магазина Иво Иванов му подари бутилка собствена марка френско бяло вино.
Както писахме, програмата „Гласът на клиента“ цели да измери лоялността на клиентите към МЕТРО, чрез кратко проучване, което се изпраща по имейл. Анкетата съдържа само един въпрос: „Колко е вероятно да препоръчате посетения от Вас МЕТРО магазин на приятел или колега“. Клиентите могат да избират по скала от 0 (Изобщо не е вероятно) до 10 (Много вероятно). В случаите, когато клиентът даде съгласие да се свържат с него за повече информация, последва обаждане, за да се идентифицират причините за отговора.
Целта на „Гласът на клиента“е да измери нивото на удовлетвореност и лоялност, да проучи причините за съответните резултати, за да направим нужните промени. Не на последно място клиентите ще бъдат стимулирани да вземат участие в програмата и при отговор от тяхна страна ще получат 30 точки по Лоялната програма МЕТРО+.
НАЙ-НОВИ:
- В Горни Дъбник спазиха традицията и дариха козунаци на възрастни и самотни хора
- ФК „Червена звезда“ е победителят в детския футболен турнир "Купата на село Радомирци"
- С парче козунак и червено яйце изненада Община Гулянци 600 абонати на Социалния патронаж
- Вандали унищожиха детска великденска украса в Градската градина на Плевен - снимки
- Община и църква в Червен бряг съхраняват заедно традицията - снимки
- Пъстър Великденски калейдоскоп в парк „Ахтирка“ в Кнежа - снимки
- Община Гулянци извършва пролетно почистване и подготовка за празниците
- Времето в Плевен: облачно с валежи от дъжд, максимални температури между 12° и 15°
- 3 май е Международен ден на Слънцето
- 3 май – Световен ден на свободата на печата