Проект „Агенти на промяната“ работи съвместно с български и чуждестранни партньори в подкрепа на младежите между 15 и 29 години

30.07.2018 14:36

Комуникационна агенция „Юнайтед партнърс“, в партньорство с фондация „Образователно сътрудничество“, община Каспичан и технологичната компания от Унгария „Нетикъл“, е в основата на проекта „Агенти на промяната“, който подкрепя младите хора между 15 и 29-годишна възраст, които не работят и не учат. Целта е чрез съвместните усилия таргетираната група младежи да бъде реинтегрирана към образователната система или работната сфера.


Проектът се реализира по процедура „Транснационални и дунавски партньорства за заетост и растеж“ по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, дог. дог. № BG05M9OP001-4.001-0052 и е с размер на безвъзмездно финаниране 163 347.93 лв.. Основните резултати от изминалите месеци, през които „Агенти на промяната“ активно работи, са създаването и видимото задълбочаване на връзката между институциите, влияещи върху възможността за обратно включване на младите хора към училище и работа.
Дейностите, реализирани в рамките на проекта досега, са проучването и анализът на иновативни методи и практики от ЕС, които са в основата на процеса по развитие на хората до 29-годишна възраст; анализът на темите в социалната мрежа Facebook, които вълнуват целевата група, както и работни срещи на територията на община Каспичан.
Като бенефициент по оперативната програма „Юнайтед партнърс“ създаде наръчник за комуникция между младежите и работодателите в община Каспичан. Освен това агенцията организира среща, на която бяха обсъдени значими за тях теми. Представители на агенцията работиха съвместно с присъстващите за намиране на ефективни решения на актуални проблеми. С цел запознаване на аудиторията с полезността и значимостта на наръчника той бе официално представен по време на едно от тези събирания.
Също така бяха адаптирани и пилотирани две социални иновации, насочени към новаторски методи на комуникация с целевата група по проекта. Бе представено и индивидуално онлайн приложение за създаване на автобиография, което допълнително би улеснило желаещите да се включат в инициативата.
Чрез предварително планирани обучителни събития за обмяна на опит с партньора от Унгария предстои да се въздейства на капацитета на партньорите за работа с целевата група и неговото повишаване. Финалната фаза ще включва оценка на приложимостта на социалните иновации и разпространението им за постигане на заложените резултати, които ще бъдат представени по време на предстоящата кампания за популяризиране им.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: