За месец: 35 000 клиенти на ЧЕЗ в Плевенско са били без ток заради несъобразени строителни дейности

06.09.2015 13:17

6.09.cez

Над 270 000 клиенти на ЧЕЗ в Западна България бяха оставени без електрозахранване в продължение на 5055 часа през периода 13 юли – 13 август заради несъобразени строителни дейности. Това съобщават от пресцентъра на ЧЕЗ. По време на най-активния в годината месец за ремонти не са редки случаите, в които строителните фирми засягат кабели на ЧЕЗ по невнимание или защото предварително не са съгласували работите с електроразпределителното дружество.
Най-продължителни са били прекъсванията на тока в област Плевен – 1100 часа. Засегнатите клиенти там са били над 35 000. В област Видин 7336 потребители на електроенергия са стояли 862 часа без ток поради невниманието на строителните компании през месеца от 13 юли до 13 август. Аналогично е положението и в Монтанска област, където 7843 клиенти на ЧЕЗ са били без електрозахранване 824 часа. Най-много потребители са били ощетени в София град – над 82 хиляди, и в област Кюстендил – близо 40 хиляди. Статистиката на ЧЕЗ показва, че най-внимателни са били строителните компании в област Ловеч, където не е било регистрирано нито едно прекъсване на електрозахранването в резултат на изкопни дейности.
„Не спираме да призоваваме строителните фирми да спазват нормативно определените процедури и да съгласуват своевременно своите ремонти работи, за да се предотвратят неудобства за клиентите“, каза Васил Василев, ръководител направление „Експлоатация и поддържане“ в ЧЕЗ Разпределение България.
Фирмите, които извършват строителни дейности, могат да се свържат с ЧЕЗ по факс 02/920 19 74, денонощната телефонна линия 0700 100 10, на имейл на адрес [email protected] или през центровете за обслужване на клиенти.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: