Община Долни Дъбник търси логопед, специален педагог и медиатор за работа по проект!

17.02.2015 11:02

Община Долни Дъбник кани потенциални кандидати за предоставяне на услугите:
1. „Ранна интервенция на уврежданията чрез създаване на Център за ранна интервенция на уврежданията” (позиция логопед)
2. „Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания” (позиция специален педагог)
3. услугата „Ранна интервенция на уврежданията чрез създаване на Център за ранна интервенция на уврежданията” (позиция медиатор)

16.09.dabnik
по Проект ”Подкрепа за социално включване на уязвими групи от Община Долни Дъбник”, финансиран със заемни средства (Заем 7612 BG) от Международната банка за възстановяване и развитие в размер на 31.39 милиона евро по Проекта за социално включване. Подробна информация за Проекта за социално включване може да бъде намерена на електронната страница на Проекта: http://www.mlsp.government.bg/sip и на електронната страница на общината http://www.dolni-dabnik.com/. Техническо задание за изпълнение на поръчката може да бъде намерено на електронен адрес http://www.dolni-dabnik.com/.
Изисквания към кандидатите:

Логопед
да имат висше образование – логопед, завършена образователна степен
бакалавър/магистър с професионално направление специална педагогика или
други приравнени специалности и квалификации;
да имат професионален опит не по-малък от 2 години в областта на
образователните или социалните дейности;

Специален педагог
да имат висше образование – завършена образователна степен бакалавър/магистър
с професионално направление „Специална педагогика” или други приравнени
специалности и квалификации;
• да имат професионален опит не по-малък от 2 години в областта на
образователните или социалните дейности;
Медиатор
да имат завършено средно образование
да са родители на деца с увреждане – „експерти от опит” или да имат медицинска квалификация
да отглеждат дете с увреждания или професионален опит не по-малък от 2 години в областта на здравните или социалните дейности
Родители – експерти от опит са родители на деца с увреждане, чувствителни и съпричастни към проблемите на деца с проблеми в развитието и техните близки

#тагове:

НАЙ-НОВИ: