Обществена поръчка с предмет: Доставка на лекарствени средства за нуждите на „Дом за медико-социални грижи за деца“

20.01.2014 18:16

lek1

 

 

 

 

lek2 lek3 lek4 lek5 lek6 lek7 lek8 lek9 lek10

pok1

pok2

ДО
ДОМ ЗА МЕДИКО СОЦИАЛНИ ГРИЖИ ЗА ДЕЦА – ГР. ПЛЕВЕН
ГР. ПЛЕВЕН, УЛ. “СТОЯН МИХАЙЛОВСКИ” 6

ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА
КЪМ ОФЕРТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА:

от ………………………………………………………………….………….., ЕИК ……………………………….
/наименование на участника/

Седалище и адрес на управление: ………………………………………………………………………………

Представляван от: …………………………………………………………………………………………………..

Предмет: Доставка на лекарствени средства за нуждите на „Дом за медико-социални грижи за деца“ – град Плевен, за срок от една година, считано от датата на сключване на договора.

Предлагаме цена като обща стойност на всички лекарствени средства без вкл. ДДС, съобразно посочените от възложителя в техническата спецификация видове и количество на всяко от лекарствените средства, както следва:

…………………………………. лв. /………………………………………………….………………………………/
/словом/

Посочените стойности включват всички разходи по изпълнение на обекта на поръчката.
Предложените стойности са определени при пълно съответствие с условията от документацията по процедурата.
Към ценовата оферта прилагаме остойностена количествена сметка по единични цени на отделни артикули съгласно спецификация, Приложение № 1.

………………………………
/дата/

Подпис на представляващия участника и печат:

…………………………………………………………………………………………………………………..

Приложение № 2

ДО
ДОМ ЗА МЕДИКО СОЦИАЛНИ ГРИЖИ ЗА ДЕЦА – ГР. ПЛЕВЕН
ГР. ПЛЕВЕН, УЛ. “СТОЯН МИХАЙЛОВСКИ” 6

ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ

от ………………………………………………………………….………….., ЕИК ……………………………….
/наименование на участника/

Седалище и адрес на управление: ………………………………………………………………………………

Представляван от: …………………………………………………………………………………………………..

ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ:
Доставка на лекарствени средства за нуждите на „Дом за медико-социални грижи за деца“ – град Плевен, за срок от една година, считано от датата на сключване на договора.

Уважаеми Госпожи и Господа,
Запознати сме и приемаме изцяло предоставената документация за участие в процедурата за изпълнение на обществена поръчка чрез публична покана с предмет:
Доставка на лекарствени средства за нуждите на „Дом за медико-социални грижи за деца“ – град Плевен, за срок от една година, считано от датата на сключване на договора.

Ние предлагаме да изпълним без резерви и ограничения, в съответствие с условията на Документацията дейностите по предмета на обществената поръчка, както и да гарантираме изпълнение на заявките по артикули.
Срок на валидност на офертата – ……………………….. календарни дни от крайния срок за подаването им. /бел. срокът на валидност на офертата не може да бъде по-малко от 60 календарни дни от крайния срок за подаването им./
В случай, че нашето предложение бъде избрано, ние поемаме ангажимента да представим гаранция за изпълнение на договора в размер на 1% от стойността, на която се сключва договора, валидна за срока на изпълнение на договора.
Правно обвързващ подпис:

………………………………
/дата/

Подпис на представляващия участника и печат:

…………………………………………………………………………………………………

Приложение № 4

Д Е К Л А Р А Ц И Я
по чл. 47, ал. 5 от Закона за обществените поръчки

Долуподписаният ,
в качеството ми на ______________________________________ (посочете длъжността)
в (посочете фирмата на участника), със седалище и адрес на управление ЕИК ________________ – участник в процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публична покана с предмет: Доставка на лекарствени средства за нуждите на „Дом за медико-социални грижи за деца“ – град Плевен, за срок от една година, считано от датата на сключване на договора,

Д Е К Л А Р И Р А М, че:
1. Не съм свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация.
2. Представляваният от мен участник/аз лично, не е/не съм сключил договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси.

Известно ми е, че за посочване на неверни данни в настоящата декларация подлежа на наказателна отговорност по чл. 313 от Наказателния кодекс.

гр. …………………………..
дата: …………………………………….
ДЕКЛАРАТОР: …………………………………………………………..
(подпис и печат)

Забележка: Когато участникът е юридическо лице декларацията се попълва от лицата в съответствие с чл. 47, ал. 4 от Закона за обществените поръчки.

Приложение № 5

Д О Г О В О Р

Днес, ……………..2014 г., в гр. Плевен, между:
“ДОМ ЗА МЕДИКО-СОЦИАЛНИ ГРИЖИ ЗА ДЕЦА – ГР. ПЛЕВЕН, ЕИК 000410184-Ю, със седалище и адрес на управление гр. Плевен, ул. “Стоян Михайловски” 6, представляван от д-р ДЕСИСЛАВА ГЕОРГИЕВА КОЦЕВА – СЪБЕВА, ЕГН 7204274191, наричан по-долу ВЪЗЛОЖИТЕЛ от една страна
и
………………………………………………………………………………………………….., вписан в Търговския регистър с ЕИК ………………………………………………………., със седалище и адрес на управление ……………………………………………………………………., представляван от ……………………………………………………………………………, ЕГН ……………………………………., наричано по-долу, наричан по-долу ИЗПЪЛНИТЕЛ,
на основание чл.41 и чл.101е от ЗОП и Решение № ………………………… г. на Директора на ДМСГД гр. Плевен за класиране на участниците и определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Доставка на лекарствени средства за нуждите на „Дом за медико-социални грижи за деца“ – град Плевен, за срок от една година, считано от датата на сключване на договора”, открита с публична покана, публикувана на Портала за обществени поръчки с уникален код (ID) № 9024831, се сключи настоящия договор за следното:

ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА
Чл. 1. /1/ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да достави за нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ лекарствени средства, наричани по-нататък за краткост „медикаменти”.
/2/ Количеството, вида и единичните цени без ДДС на доставяните по настоящия договор медикаменти са посочени в опис – спецификация, неразделна част от настоящия договор.
/3/ В качествено отношение продуктите следва да отговарят на техническите стандарти на производителите.
Чл. 2. Общата стойност на медикаментите, предмет на настоящия договор е ……………………………….. лв. /………………………………………………………/ без ДДС. Общата стойност на договора е определена съгласно ценовата оферта на Изпълнителя от проведената процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публична покана. Цената включва всички разходи на изпълнителя, вкл. застраховка, опаковка, транспорт и др., до мястото на изпълнение.

ПРИЕМАНЕ НА ДОСТАВКАТА. ПРЕМИНАВАНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА И РИСКА
Чл. 3. Възложителят е длъжен да заяви всяка отделна доставка в срок от поне 1 ден преди датата на доставката посредством изпращането на поръчка.
Чл. 4. /1/ Поръчката следва да съдържа количеството и вида на медикаментите за доставка.
/2/ Поръчката може да бъде правена по телефон, факс или електронна поща изпълнителя: …………………………………….
Чл. 5. Продуктите следва да бъдат доставяни на следния адрес: гр. Плевен, бул. „Георги Кочев” № 8а, болнична аптека на ”УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД – Плевен.
Чл. 6. /1/ Срокът за изпълнение на доставката е до 24 часа след приемане на поръчката от страна на изпълнителя.
/2/ Изпълнителят се задължава да уведомява Възложителя за всяка предстояща регулярна доставка не по-късно от 2 (два) часа преди експедицията.
Чл. 7. /1/ Приемането на доставените медикаменти се извършва в момента на разтоварването им на посочения в чл.4 от настоящия договор адрес.
/2/ Предаването се удостоверява с приемо-предавателен протокол или складова разписка, изготвени от изпълнителя, подписани в 2 (два) екземпляра от служител на болнична аптека на ”УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД и представляващи ИЗПЪЛНИТЕЛЯ лица.
Чл. 8. Рекламации относно качеството и скрити дефекти се правят в седмодневен срок от откриването им, считано от датата на доставката. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да замени некачествени продукти в срок от 36 часа след приемане на рекламацията им. Всички разходи по замяната са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Чл. 9. Собствеността върху доставените СТОКИ се прехвърля на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в момента на приемането им в болничната аптека на ”УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД на посочения в чл.4 от настоящия договор адрес. Рискът от погиването на СТОКИТЕ преминава в тежест на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от същия момент.

ЦЕНА И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
Чл. 10. /1/ Уговорените единични цени на продуктите са франко мястото на доставка по чл.4 и включват транспортни разходи, застраховки, магазинаж, вносни мита и такси и всички други разходи на изпълнителя.
/2/ В случай, че по време на действието на договора стойността по чл.20 от Наредба за условията, правилата и критериите за включване, промени и/или изключване на лекарствени продукти по Позитивния лекарствен списък и условията и реда за работа на Комисията по позитивния лекарствен списък стане по-ниска от договорената, страните се съгласяват, че Възложителят ще заплати безусловно лекарствените продукти на по-ниската цена от двете цени до датата на влизане в сила на конкретното решение на Комисията по Позитивен лекарствен списък.
Чл. 11. Плащането на продуктите по всяка отделна доставка се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 дни /тридесет дни/ от представянето на оригинална фактура след подписан двустранен приемо – предавателен протокол, съгл. чл.7, ал.2 за отделната доставка. Банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ е: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ
Чл. 12. /1/ Гаранцията за изпълнение на настоящия договор се определя от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в размер на ………………………….. лв., представляваща 1 на сто от стойността на поръчката.
/2/ Изпълнителят е длъжен да предостави гаранцията за изпълнение преди подписване на настоящия договор по сметка на възложителя IBAN: BG86UBBS80023300138336, BIC: UBBSBGSF, в банка „ОББ” АД .
/3/ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава гаранцията за изпълнение на настоящия договор, без да дължи лихви на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок от 3 (три) работни дни след прекратяване на договора.
/4/ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа гаранцията за изпълнение на договора, ако в процеса на неговото изпълнение възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд.

ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ИЗПЪЛНИТЕЛЯ
Чл. 13. /1/ ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да достави на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на свой риск медикаментите в оригинална опаковка с ненарушена цялост.
/2/ ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да доставя продукти с уговореното качество и в уговорения срок след заявката на възложителя на местоизпълнението, посочено в чл.5 от настоящия договор.
(3) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да предаде СТОКИТЕ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с приемо–предавателен протокол.
Чл. 14. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ има право да иска от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ необходимото съдействие за осъществяване на доставката.
Чл. 15. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ има право да получи от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ цената на доставените медикаменти, при условията и в срока съгласно чл.10 и чл.11 от настоящия договор.

ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ
Чл. 16. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е длъжен да окаже необходимото съдействие на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за изпълнение на договора.
Чл. 17. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е длъжен да приеме от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ доставените медикаменти, чрез представител на болнична аптека на ”УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД – Плевен и подписване на приемо – предавателен протокол.
Чл. 18. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е длъжен да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цената на доставените продукти, при условията и в срока съгласно чл.10 от настоящия договор.
Чл. 19. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да иска от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ да осъществи доставката в срок и без отклонения.
Чл. 20. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право, когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се е отклонил от изискванията за доставката по от настоящия договор, да откаже приемането на част или цялото количество медикаменти, както и да откаже да заплати цената на неприетите медикаменти, докато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не изпълни своите задължения съгласно договора.
Чл. 21. Възложителят има право да променя определените в спецификацията по чл.1 годишни количества в съответствие със своите конкретни нужди и не е задължен да закупи цялото количество, посочено в спецификацията.
Чл. 22. Възложителят има право да заявява медикаменти на цените по настоящия договор и след изпълнението на заявените количества до провеждането на нова процедура със същия предмет, но не по-късно от 6 (шест) месеца от изтичането на срока на договора.

ГАРАНЦИИ, КАЧЕСТВО И СРОК НА ГОДНОСТ
Чл. 23. Качеството на медикаментите – предмет на този договор трябва да отговаря на техническите стандарти на производителите.
Чл. 24. Към датата на всяка конкретна доставка срокът на годност на медикаментите следва да бъде не по-малко от 70% (седемдесет процента) от обявените от производителите.

ОТГОВОРНОСТ ЗА НЕТОЧНО ИЗПЪЛНЕНИЕ, РЕКЛАМАЦИИ
Чл. 25. Възложителят има право да предявява пред Изпълнителя рекламации за:
– количество и/или некомплектованост на доставени медикаменти и/или на придружаващата ги техническа документация (явни недостатъци);
– качество (скрити недостатъци):
– при доставяне на медикаменти не от уговорения вид;
– при нарушена цялост на оригиналната опаковка;
– при срок на годност на медикаментите по-малко от 70% (седемдесет процента) от обявените от производителите;
– при липса на съпровождащите сертификати.
Чл. 26. Рекламациите за явни недостатъци могат да бъдат предявявани писмено в 14-дневен срок от доставянето на медикаментите и приемането им с приемо-предавателен протокол.
Чл. 27. Възложителят е длъжен да уведоми писмено Изпълнителя за наличието на скрити дефекти в 14-дневен срок от установяването им.
Чл. 28. /1/ Във всяка рекламация се посочват: номерът и датата на приемо-предавателния протокол, точното количество на получените медикаменти с фабричните им номера, основанието за рекламацията и конкретното искане на Възложителя. Към рекламацията се прилага копие от приемо-предавателния протокол и сертификата за качество.
/2/ В 24-часов срок от получаването на рекламацията Изпълнителят е длъжен да отговори мотивирано на Възложителя в писмена форма приема ли рекламацията или я отхвърля.
Чл. 29. /1/ В случай на рекламация за явни недостатъци Изпълнителят е длъжен в 24 (двадесет и четири) часов срок от получаването на рекламацията, за своя сметка и на свой риск, да достави на място договорените медикаменти.
Чл. 30. /2/ В случай на рекламация за скрити недостатъци Изпълнителят е длъжен в 24 (двадесет и четири) часов срок от получаването на рекламацията, за своя сметка и на свой риск, да замени медикаментите, които са без необходимото качество независимо от рекламационната процедура по чл.28.

СРОК
Чл. 31. Срокът на настоящия договор е 1 /една/ година. Договорът влиза в сила и поражда права и задължения за страните от датата на подписването му.

ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОРА. ОТГОВОРНОСТ
Чл. 32. /1/ Настоящият договор се прекратява:
а) с изпълнение на всички задължения на страните;
б) по взаимно съгласие между страните, изразено писмено, при условие, че с това не се нарушават изискванията на чл.43, ал. 1 от ЗОП и уговореното в настоящия договор;
в) при настъпване на обективна невъзможност за изпълнение на възложената доставка.
/2/ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да прекрати действието на договора чрез писмено предизвестие в следните случаи:
а) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не извърши доставката на част или на цялото количество медикаменти по отделна заявка с качеството и в сроковете, договорени между страните;
б) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не изпълни някое друго свое задължение по договора.
/3/ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да прекрати настоящия договор, ако в резултат на обстоятелства, възникнали след сключването му не е в състояние да изпълни своите задължения. В този случай ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ обезщетение за претърпените вреди от сключването на договора.
Чл. 33. В случай на забава от страна на Изпълнителя на която и да е доставка по този договор, продължила повече от 24 часа, същият дължи неустойка в размер на 100% (сто процента) от стойността на недоставеното в срок количество. Възложителят има право да удовлетвори вземането си за неустойка като задържи предоставената му гаранция за изпълнение.
Чл. 34. При забава от страна на Изпълнителя на която и да е доставка по този договор, продължила повече от 24 часа възложителят има право да закупи заместващи медикаменти. В този случай изпълнителят дължи разликата между цената по настоящия договор и цената на придобиване на заместващите медикаменти, заедно с неустойката по предходния член.
Чл. 35. Възложителят има право да търси обезщетение за вреди по общия ред, ако тяхната стойност е по-голяма от изплатените неустойки по реда на този раздел.

ДРУГИ УСЛОВИЯ
Чл. 36. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ гарантира качеството на медикаментите, както и че същите отговарят на техническите стандарти на производителите им.
Чл. 37. /1/ Всяка от страните по настоящия договор се задължава да не разпространява информация за другата страна, станала й известна при или по повод изпълнението на договора.
Чл. 38. /1/ Всички съобщения между страните във връзка с настоящия договор следва да бъдат отправяни от страните на следните адрес и електронна поща:
1. за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ:
– Административен адрес: гр. Плевен, ул. “Стоян Михайловски” 6
– Електронна поща: [email protected]
– тел. 064 831382, факс 064 822852.
2. за ИЗПЪЛНИТЕЛЯ:
– Административен адрес: …………………………………………….
– Електронна поща: ………………………………………………………
– тел. , факс ………………………………
/2/ При промяна на данните, посочени в предходната алинея, всяка от страните е длъжна да уведоми другата в тридневен срок от настъпване на промяната.
Чл. 39. Нищожността на някоя клауза от настоящия договор не води до нищожност на друга клауза или на договора като цяло.
Чл. 40. Настоящият договор не може да бъде изменян.
Чл. 41. Всички допълнително възникнали въпроси след подписването на договора и свързани с неговото изпълнение, ще се решават от двете страни в дух на добра воля с двустранни писмени споразумения, които не могат да променят или допълват елементите на договора в нарушение на чл. 43, ал. 1 от ЗОП и предходния член от настоящия договор.
Чл. 42. Неразделна част от настоящия договор са всички представени с офертата на изпълнителя документи и приложения.
Договорът се сключи в два екземпляра – по един за всяка от страните.

ВЪЗЛОЖИТЕЛ: …………………………………………………………………………………………………………………………

ИЗПЪЛНИТЕЛ: ………………………………………………………………………………………………………………….……….

НАЙ-НОВИ: