Съветниците на Плевен решават днес за нова структура на Общинската администрация

26.11.2015 7:07

pleven esen'15

Предложение за актуализиране структурата на Общинската администрация в Плевен е последната от деветте точки в дневния ред на заседанието на Общинския съвет, което ще се проведе днес. То е обявено за 9 часа в конферентната зала на сграда „Гена Димитрова” и е първото след тържествената клетва на новоизбраните местни управници на Плевен.

От предложението на кмета Георг Спартански става ясно, че петима ще са заместниците му. Заместник-кметът по финанси и икономика ще координира дейността по развитие на икономиката и финансите на Общината. Заместникът по обществен ред и сигурност ще координира дейността на отделите „Обществен ред и сигурност”, „Управление при кризи и отбранително-мобилизационна подготовка”, както и дейността на инспектората и звеното за вътрешна охрана.

Другият заместник по „Европейски проекти и хуманитарни дейности” ще координира дейността на Дирекция „Европроекти”, както и отделите „Образование” и „Здравеопазване и социални дейности”.

Заместник-кметът по териториално развитие ще координира дейността на двете дирекции, които и до момента са били на негово пряко подчинение – „Строителство, техническа инфраструктура, кадастър и регулация” и „Архитектура, градоустройство и териториално и селищно устройство” като предложението на кмета Спартански е тук да бъде включена и дейността на сектор „Земеделие и гори”.

Заместник-кметът по младежки дейности и спорт ще отговаря за дейността на отдел „Младежки дейности, спорт и туризъм” и Секретаря на Местната комисия за борба с противообществените прояви на малолетни и непълнолетни.

В своето предложение Георг Спартански посочва, че пряко подчинени на кмета ще бъдат както и до сега отделите „Правно и нормативно обслужване” и „Вътрешен одит”. Освен тях се прибавят и отдел „Връзки с обществеността и протокол”, „Информационни технологии”, „Местно самоуправление”, „Култура”.

В предложението на кмета се посочва да бъде увеличена числеността на дофинансираните щатни бройки с 10 – от 70 на 80. Това няма да повлияе на бюджета, тъй като 10-те щатни бройки и в момента се финансират от общинския бюджет , но в раздела „Други дейности по икономиката”.

Сред другите точки от дневния ред е освобождаване от длъжност на сегашния управител на ДКЦ – 3 д-р Валерий Желязков, който бе избран за кмет на община Никопол, отпускане на персонална пенсия на плевенчанин, както и актуализация на бюджета на Плевен за 2015 г. 

#тагове:

НАЙ-НОВИ: