Областна администрация Плевен отчита дейностите по проект „Компетентна и ефективна Областна администрация – Плевен”
На 12.12.2013 г. между Министерство на финансите, като управляващ орган на ОП „Административен капацитет” и Областна администрация Плевен бе подписан договор с № 13-22-6/12.12.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ПРОЕКТ: „Компетентна и ефективна Областна администрация Плевен” по Бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-11; приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”ОПАК
Основна цел на проекта:
Повишаване на квалификацията на човешките ресурси и подобряване на професионалната компетентност в Областна администрация Плевен чрез обучения.
Изпълнени дейности по проекта:
- 1. Провеждане на обучения на служителите от областна администрация;
v 22 обучения от каталога на Института за публична администрация (ИПА) за 2013 г. Общо обучени 110 служители
v Курс по “Практически английски език, съгласно ОЕЕР” – общо обучени 18 служители
v Курс по “Автоматизиране на иформационните дейности” – общо обучени 10 служители
v Курс по “Повишаване на презентативните умения” – общо обучени 10 служители
v Курс по “Ключови компетентностни” – общо обучени 28 служители
- 2. Дейности свързани с информация и публичност
v Организиране и провеждане на откриващата и заключителната конференции
v Публикувани съобщения в местни и регионални медии за отразяване на финансовия принос на ОПАК
v Отпечатване на 150 бр. информационни брошури
v Изработени 2 бр. банери
- 3. Дейности свързани с управлението на проекта
v Сключени са три броя договори с членовете на екипа за управление
v Изготвени са девет протоколи от месечни работни срещи
v Проведена е една обществена поръчка в съответствие с българското законодателство
Финансов принос на Общността:
Обща стойност на проекта – 66 513.13 лв.
Сума на безвъзмездната финансова помощ – 66 513.13 лв.
Продължителност на проекта:
Продължителността на проекта е 9 месеца, като се очаква да завърши не по-късно от 12.09.2014 г./
Обобщени резултати постигнати при изпълнението на проекта:
v Целева група – 28 служители, преминали успешно обученията
v Проведени обучения – 26 броя
v Обучени служители – 176 броя
v Издадени сертификати – 176 броя
v Повишена квалификация и мотивация на служителите
v Проведени дейности за информация и публичност на проекта
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана отЕвропейския съюз чрез Европейски социален фонд
НАЙ-НОВИ:
- Плевен посреща 24 май с изложби, алея на книгите и празнично шествие
- От утре, 21 май, Домашният социален патронаж в Плевен възстановява своята дейност!
- Община Плевен ще поиска милион и половина за възстановяване на 10 улици след наводнението
- 70 деца ще участват в Регионално състезание „Млад огнеборец“ на 21 май в град Гулянци
- 31-годишен дрогиран шофьор от Плевен къта в бельото си амфетамин
- Спор на пътя в плевенско село завърши с побой
- Водач е загинал при катастрофа в Плевен на улица "Българска авиация"
- Ученици от град Левски участваха в инициативата „Научи, разкажи, заснеми!” - снимки
- Днес: нарушено водоподаване в Горна Митрополия, Муселиево и Опанец
- Времето: облачно с превалявания, максималните температури ще бъдат между 20° и 22°