„МИГ Белене–Никопол“ регистрира комбинирана Европейска търговска марка „Smart Rural Digital“

29.09.2024 9:33

Екипът на Сдружение „МИГ Белене–Никопол“  изготви документацията и регистрира първата по рода си Европейска търговска марка „Smart Rural Digital“ в EUIPO – СЛУЖБА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ЗА ИНТЕЛЕКТУАЛНАТА СОБСТВЕНОСТ.

„МИГ Белене–Никопол“  изготви документацията и регистрира първата по рода си Европейска търговска марка „Smart Rural Digital“

Търговската марка е създадена в изпълнение на проект „Дигитална местна общност – иновация за живи селски райони! Това е твоя Live! Дигитален хъб и мобилно приложение за промотиране на характерни за местните територии и общности ресурси“ за вътрешно-териториално сътрудничество по подмярка 19.3 „Подготовка и изпълнение на дейности за сътрудничество на местни инициативни групи“ от мярка 19 „Водено от общностите местно развитие” от ПРСР 2014-2020 г., Процедура BG06RDNP001-19.607, Административен договор № РД 50-186/21.09.2023 г.

Собственици на търговската марка са партньорите по проекта са СНЦ „МИГ Лясковец-Стражица“, СНЦ „МИГ Белене-Никопол“, СНЦ „МИГ Самоков“ и СНЦ “МИГ Троян-Априлци-Угърчин“.

Предмет на защита са услуги в класове, съгласно 12-та редакция на Ницска класификация, както следва:

* Клас 35: Реклама; управление и организиране на търговски сделки, търговска администрация; административна дейност;

* Клас 38: Телекомуникационни услуги;

* Клас 41: Образование; обучение; развлечение, спортна и културна дейност.

Марката е знак, който персонифицира всички физически и дигитални продукти създадени по проекта от партньорите и по този начин насочва потребителите в техния избор.

Целта на регистрираната колективна марка съгласно изпълнявания проекта е :

– Позиционирано по съвременен начин и чрез модерни комуникационни средства съдържание за селата;

– Формирано положително мнение сред младите хора относно привлекателността на селските райони и живот;

– Провокирано положително мнение и нагласи сред общността от градските райони относно възможностите за развитие в българските села;

– Създадени условия за опознаване отблизо и на живо с живота и традиционните дейности, забележителности, култура и продукти в селата;

– Успешно промотирани ценности и култура;

– Постигане на дигитална идентичност на териториите на МИГ.

Търговската марка е регистрирана с лого, кореспондиращо с целите и дейностите на проекта:

Търговската марка може да се използва за рекламни цели, тя е нематериален актив и може да бъде прехвърляна или да стане обект на лицензия.

Екип на МИГ Белене-Никопол

 

#тагове:

НАЙ-НОВИ: