5 ползи от продуктовата фотография за вашия бизнес
Вижте защо си струва да похарчите пари за професионални снимки, вместо да ги наснимате със скъпия си телефон!
Замисляли ли сте се колко пъти през последния месец влязохте в магазина за обувки, който обикновено посещавате. А през последната година? И от къде си купихте най-новия си чифт маратонки? На последния въпрос без колебание ще отговорите – поръчах ги по интернет. Ето че си дойдохме на думата!
Напоследък голяма част от клиентите предпочитат да пазаруват по интернет. А как избират стоките – по снимките, естествено. Сайтовете, които имат по-добри фото илюстрации на стоката си, са по-посещавани от другите, където снимките са с лошо качество, неясни, не представят артикула както трябва.
Професионално направените снимки привличат вниманието на клиентите. В това спор няма. Но как да се снабдим с качествени фотографии, такива, които направо „да ни проговорят“, както се казва. Тук на помощ идва продуктовата фотография – бранш, който набира все повече скорост с инвазията на интернет пазаруването.
Всеки търговец със стартиращ онлайн магазин обаче първо си задава въпроса струва ли си да харчи пари за фотографи, като може да „наснима“ стоката с личния, при това скъп, телефон. Накратко – каква ще му е ползата?
Затова тук ще се спрем на 5 безспорни ползи от професионалната продуктова фотография, които успешните търговци отдавна са открили за своя бизнес.
- Първият поглед продава! И наистина, продуктът, който привлече вниманието ви най-напред, трудно ще бъде изместен от други, защото често след това се стига до покупка. Ако клиентът има възможност да се запознае с детайлите, да огледа стоката от всички страни, и тя му хареса на снимката, той няма да се поколебае да я купи. А такава възможност ще му даде само една наистина професионално направена снимка, а още по-добре – серия от снимки в различни ракурси. Тогава на помощ идва продуктовата фотография, която става все по-търсена в днешно време.
- Разковничето е в детайла! Колкото по-качествено и детайлно е показан един артикул на стената на онлайн магазина, толкова по-голяма е вероятността той да хване окото на купувачите и по-бързо да се продаде. Продуктовата фотография може да постигне неподозирано качество на изображението, използвайки най-новите и съвременни методи на студийно снимане. Все по-разпространени стават триизмерните фотографии, както и 360-градусовите клипове, които съпровождат представянето на един артикул. Така той става почти толкова достъпен за клиента и неговото въображение, колкото в действителността.
- Стил на търговската марка. Когато сте решили да създадете свой онлайн магазин, сигурно първо сте си представили как ще изглежда вашата търговска марка. И отново с помощта на продуктовата фотография концепцията ви за развитие на един съвременен търговския бранд би могла да бъде напълно осъществена. Веднъж създаден и професионално визуализиран, вашият бранд ще бъде вашата визитна картичка не само на онлайн магазина, но и когато го рекламирате в онлайн и печатните медии, в социалните мрежи. Това ще ви гарантира разпознаваемост на стоките, които предлагате, и по голяма търсене.
- Увеличаване на продажбите. Целта на всички усилия за постигане на добра визия и въздействаща рекламна концепция в крайна сметка е увеличаване на продажбите. Рекламата, част от която са качествените и професионално изработени снимки на номенклатурата в магазина, безспорно струва пари. Но харченето им е оправдано, само ако води до увеличаване на оборота и печалбата. А това, което пряко ще ви донесе пари, са професионално направените снимки, които ще накарат клиента да купи. Затова парите, похарчени за правилната продуктова фотография, никога не са напразно похарчени пари.
- Едни гърди пред конкуренцията! За да изпреварите конкурентите си на пазара, е задължително непрекъснато да следвате новото в технологиите и маркетинга в името на негово величество клиента. Работата на продуктовите фотографи също е подчинена на стремежа да използват все по-нови и по-креативни методи за визуализация, отговарящи на нуждите на електронната търговия.
Ако искате наистина да сте в крак с новото и винаги едни гърди пред конкуренцията, потърсете най-добрите на полето на продуктовата фотография в България. Във фото студиото PhotoPro работят истински професионалисти, които ще ви предложат отлична продуктова фотография цени, но и креативни идеи за визуално представяне на вашите продукти. На тях можете да разчитате и при изработване на цялостната реклама на вашия магазин. Бъдете уверени, че вложената инвестиция бързо ще се възвърне в резултат на увеличаване на продажбите.
Източник на изображения: photopro
НАЙ-НОВИ:
- Военнослужещи от Сухопътните войски оказаха помощ за справянето с водната криза в село Татари
- Онлайн празник в ИНУ "Христо Ботев" съвместно с детски градини - снимки
- Община Плевен обявява публичен търг за отдаване под наем на 13 бр. обособени търговски помещения
- Откритата педагогическа ситуация по предприемачество в ДГ "Трети март" – Плевен/снимки/
- От днес в Кнежа стартира благотворителната кампания "Купи и дари"
- Йоана Константинова е четвъртфиналистка на сингъл на турнир от категория J300 в Мексико
- Новият брой на списание "Пламък" е посветен на творци от Плевенския край
- Д-р Илия Крачунов: Жените са по-загрижени за белодробното си здраве от мъжете
- Среща с проф.д.ю.н. Атанас Семов ще се проведе днес в Плевен
- От днес е в ход третата кампания „Безопасно шофиране през зимата“