„Топлофикация Плевен“ осигурява топлина и комфорт за клиентите през студените зимни месеци

23.03.2022 12:21

„Топлофикация Плевен“ осигурява надеждно и сигурно отопление за жителите на града. „Като социално-отговорно предприятие, за нас грижата за клиентите е особено важна. Основната задача е да предоставим качествена услуга на достъпна цена. Централното топлоснабдяване е най-екологичният и икономичен начин за отопление и за справяне с предизвикателствата, пред които сме изправени във връзка с опазване на околната среда. Централното отопление дава възможност за постигане на равномерна и благоприятна температура във всяко жилище. Това  допринася за създаване на необходимия комфорт за потребителите. Тези предимства важат с особена сила днес, когато цените на енергийните ресурси се увеличават драстично. При тази ситуация централното топлоснабдяване си остава най-евтиният и достъпен начин за отопление.“, заявиха от „Топлофикация Плевен“.

„Благодарение на когенерацията, при производството на топлинна енергия не се отделят във въздуха серни оксиди, диоксиди и фини прахови частици.“, казаха експертите. Те обясниха, че емисиите при топлофикационните дружества на природен газ, са в пъти по-малко спрямо същите при отоплението с печки на дърва и въглища. Експертите посочиха още, че Плевен е един от градовете с добре развита топлофикационна мрежа и мощности, които осигуряват доставката на качествено и екологично чисто отопление през зимата, както и на битова гореща вода целогодишно.

„За присъединяване към топлопреносната мрежа е необходимо решение на Общо събрание на етажната собственост, при 2/3 мнозинство. Следващата стъпка е подаване на заявление за проучване по образец.“, заявиха от централата. От предприятието обясниха, че ако живеем в блок, самостоятелно присъединяване към топлопреносната мрежа не е възможно.

От „Топлофикация Плевен“ посочиха, че клиентът инвестира само в закупуването на отоплителни тела и индивидуални разпределители. Във връзка със законодателни изменения, касаещи начина, по който потреблението се отчита, експертите напомниха на всички клиенти, че трябва да монтират топломери, водомери за топла вода и разпределители с дистанционен отчет. „Предимствата на дистанционното отчитане са високата сигурност на данните и елиминирането на фактора „човешка грешка“. Друго преимущество е, че отпада задължението за посещение и визуално засичане на уредите от топлинен счетоводител. Монтирането на дистанционни уреди ограничава възможността за неправомерно потребление на топлинна енергия от страна на съседи.“, заявиха от топлофикационното предприятие.

Експертите от дружеството споделиха, че коректните платци могат да се възползват от двете програми за лоялни клиенти. По този начин те плащат по-ниски сметки през годината.

„Топлофикация Плевен“ предлага възможността натрупани стари задължения за потребена топлоенергия да се платят разсрочено. За целта клиентът трябва да посети приемната на дружеството и да сключи споразумение за разсрочено плащане на стари задължения. В него потребителят посочва срока за погасяване на задължението, разпределено на равни месечни вноски. Периодът на разсрочване е не повече от 12 месеца, като първоначалната вноска е в размер на 30% от общото задължение. За периода на договора се преустановява начисляването на лихва.

 

 

#тагове:

НАЙ-НОВИ: