„Топлофикация Плевен“ прилага гъвкав подход при работа с клиенти в затруднено финансово състояние

08.03.2022 11:57

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

„Топлофикация Плевен“ предлага възможност за разсрочено плащане на стари задължения за потребена топлинна енергия. За тази цел клиентът и дружеството трябва да сключат споразумение. В документа е необходимо да се посочи срокът за погасяване на натрупаните сметки, разпределени на равни месечни вноски. В условията по договора потребителят се задължава заедно с вноската за старото задължение да погасява редовно текущите си сметки. Пропускането на повече от една вноска за разсрочване автоматично прави изискуемо цялото задължение.“, напомнят от предприятието.

От топлофикационното дружество уточняват, че разсрочването е възможно във всеки един момент стига двете страни да се споразумеят за периода на погасяване на вноската. Договорът за разсрочено погасяване на дължимото се подписва в Клиентския център на „Топлофикация Плевен“.  „Дружеството сключва договор за натрупани задължения, които все още не са станали обект на съдебен процес.  Не се сключват споразумения за задължения, по които има заведено съдебно производство или за които има образувани изпълнителни дела.“, уточняват от централата.

„Периодът на разсрочване е не повече от 12 месеца. Първоначалната вноска е в размер на 30% от дължимото към “Топлофикация Плевен“. За периода на договора се преустановява начисляването на лихва върху задължението.“, уточняват от централата. От топлофикация посочиха, че се стремят да прилагат активен и гъвкав подход при работа с клиенти, които са изпаднали в затруднено финансово състояние.

„Клиентите, които редовно плащат задълженията си имат възможност да се възползват от предлаганите от нас отстъпки. По този начин се стремим да стимулираме потребителите да бъдат коректни в бъдеще.“, посочват от дружеството. От топлофикация напомниха, че през последните години са стартирали две програми за лоялност, с които клиентите плащат по-ниски сметки.

„Отстъпка „Лоялен клиент“ в размер на 3% от фактурираната сума за топлинна енергия без ДДС получават тези клиенти, които заплащат в срок текущите си задължения. При плащане по електронен път, отстъпката ще бъде начислена като надвнесена сума по партидата и ще бъде приспадната от следващо задължение.“, заявяват от дружеството. „От програмата „Изряден клиент“ могат да се възползват всеки месец битовите клиенти, използващи топлинна енергия за горещо водоснабдяване, които нямат повече от две неплатени фактури и съдебни или присъдени задължения към „Топлофикация Плевен“. „Изрядният клиент“ се ползва от пределна цена за битово гореща вода в размер до 11,00 лева с ДДС за всеки потребен и отчетен кубик вода.“, заявяват от дружеството.

„На сайта на дружеството в секция „Проверка на задължения“, чрез въвеждане на потребителски номер, клиентите ни могат бързо и лесно да проверят общото си задължение за топлинна енергия.“, информират от „Топлофикация Плевен“.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: