„Топлофикация Плевен“: С избора на централно топлоснабдяване,  плевенчани си осигуряват сигурно и надеждно отопление през зимата

07.03.2022 15:08

„Присъединяването на клиенти на топлинна енергия за битови и небитови нужди към топлопреносната мрежа се извършва след подаване на писмено заявление за проучване на техническите условия за присъединяване от топлопреносно предприятие. Към заявлението се прилага документ за платена такса за проучването за присъединяване.“, информираха от „Топлофикация Плевен“. „През последната година имаме редица заявления за присъединяване на нови сгради към централното отопление. Отдаваме го на факта, че все повече хора разбират предимствата на топлоснабдяването, като един от екологичните, сигурни и достъпни начини за осигуряване на топлина в домовете им.“, коментираха от дружеството.

От „Топлофикация Плевен“ посочиха, че коректните потребители плащат промоционални цени за услугите. „В момента имаме две актуални кампании. Едната е  „Лоялен клиент“. Всички коректни платци, заплащащи в срок текущите си задължения. При тази кампания, полагащата се отстъпка е размер на 3% от сумата без ДДС. Тя се получава веднага при заплащане на каса на „Топлофикация-Плевен“. При плащане по електронен път, отстъпката ще  бъде начислена като надвнесена сума по партидата. Същата ще бъде приспадната от следващо задължение.“, заявиха от дружеството.

„Другата кампания е „Изряден клиент“. От нея могат да се възползват всеки месец клиентите, използващи топлинна енергия за битови нужди, които нямат повече от две неплатени фактури и съдебни или присъдени задължения към „Топлофикация  Плевен“ към последния ден на месеца, за който се издава фактурата. „Изрядният клиент“ получава пределна цена за битово гореща вода в размер до 11,00 лева с ДДС за всеки потребен и отчетен кубик битово гореща вода.“, посочиха от предприятието.

“От години сме предвидили възможността натрупани стари задължения за потребената топлоенергия да се платят разсрочено. За целта клиентът трябва да посети приемната на дружеството и да сключи договор по образец за разсрочено плащане на стари задължения.“, напомниха от централата. От топлофикация обясниха, че в споразумението потребителят посочва срока за погасяване на задължението, разпределено на равни месечни вноски. „Периодът на разсрочване е не повече от 12 месеца, като първоначалната вноска е в размер на 30% от дължимото към нас. За периода на договора се преустановява начисляването на лихва върху задължението. Клиентът трябва заедно с вноската за старото задължение да погасява редовно текущите си сметки за отопление и топла вода.“, заявиха от дружеството.

„Клиентите могат да заплащат задълженията си за топлоенергия чрез системата на ePay, плащане в брой през Интернет в офисите, обслужващи EasyPay  и чрез мобилното приложение iCard. То може да бъде изтеглено безплатно от Google Play и App Store. Остава и опцията за плащане по банков път с платежно нареждане по сметка в ИНВЕСТБАНК АД.“, напомниха от дружеството. „Клиентите ни могат да проверяват общото си задължение към нас и чрез сайта ни. Достатъчно е да знаят потребителския си номер и да го въведат в секция „Проверка на задължения“.“, посочиха от централата.

„Нашите клиенти могат да изберат сами начина за получаване на фактурите си – на хартия или по електронен път. Ако имат желание да преминат към Е-фактура, е необходимо да попълнят „Заявление-декларация“ с валиден имейл адрес, на който ще получават съобщения за издадените на тяхно име електронни фактури. Формулярът могат да получат на място в клиентския център или да го изтеглят от сайта,  в раздел Е-Фактура. Надлежно оформените документи се представят в центъра за работа с клиенти на дружеството или  на имейл адрес – [email protected].“, обясниха от „Топлофикация Плевен“.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: