„Топлофикация Плевен“: С избора на централно топлоснабдяване, плевенчани си осигуряват сигурно и надеждно отопление през зимата
От „Топлофикация Плевен“ посочиха, че коректните потребители плащат промоционални цени за услугите. „В момента имаме две актуални кампании. Едната е „Лоялен клиент“. Всички коректни платци, заплащащи в срок текущите си задължения. При тази кампания, полагащата се отстъпка е размер на 3% от сумата без ДДС. Тя се получава веднага при заплащане на каса на „Топлофикация-Плевен“. При плащане по електронен път, отстъпката ще бъде начислена като надвнесена сума по партидата. Същата ще бъде приспадната от следващо задължение.“, заявиха от дружеството.
„Другата кампания е „Изряден клиент“. От нея могат да се възползват всеки месец клиентите, използващи топлинна енергия за битови нужди, които нямат повече от две неплатени фактури и съдебни или присъдени задължения към „Топлофикация Плевен“ към последния ден на месеца, за който се издава фактурата. „Изрядният клиент“ получава пределна цена за битово гореща вода в размер до 11,00 лева с ДДС за всеки потребен и отчетен кубик битово гореща вода.“, посочиха от предприятието.
“От години сме предвидили възможността натрупани стари задължения за потребената топлоенергия да се платят разсрочено. За целта клиентът трябва да посети приемната на дружеството и да сключи договор по образец за разсрочено плащане на стари задължения.“, напомниха от централата. От топлофикация обясниха, че в споразумението потребителят посочва срока за погасяване на задължението, разпределено на равни месечни вноски. „Периодът на разсрочване е не повече от 12 месеца, като първоначалната вноска е в размер на 30% от дължимото към нас. За периода на договора се преустановява начисляването на лихва върху задължението. Клиентът трябва заедно с вноската за старото задължение да погасява редовно текущите си сметки за отопление и топла вода.“, заявиха от дружеството.
„Клиентите могат да заплащат задълженията си за топлоенергия чрез системата на ePay, плащане в брой през Интернет в офисите, обслужващи EasyPay и чрез мобилното приложение iCard. То може да бъде изтеглено безплатно от Google Play и App Store. Остава и опцията за плащане по банков път с платежно нареждане по сметка в ИНВЕСТБАНК АД.“, напомниха от дружеството. „Клиентите ни могат да проверяват общото си задължение към нас и чрез сайта ни. Достатъчно е да знаят потребителския си номер и да го въведат в секция „Проверка на задължения“.“, посочиха от централата.
„Нашите клиенти могат да изберат сами начина за получаване на фактурите си – на хартия или по електронен път. Ако имат желание да преминат към Е-фактура, е необходимо да попълнят „Заявление-декларация“ с валиден имейл адрес, на който ще получават съобщения за издадените на тяхно име електронни фактури. Формулярът могат да получат на място в клиентския център или да го изтеглят от сайта, в раздел Е-Фактура. Надлежно оформените документи се представят в центъра за работа с клиенти на дружеството или на имейл адрес – [email protected].“, обясниха от „Топлофикация Плевен“.
НАЙ-НОВИ:
- Общински съвет - Плевен заседава в четвъртък по дневен ред от 35 точки, решава за почетно звание на Йосиф Панов
- Вълнуваща среща в село Ореховица с поетесата Вана Николова - снимки
- Малки лазарки от ДГ „Снежанка“ поздравиха учениците и учителите от НУ "Единство"
- Илийчо Лачовски: Още една добра новина за Кнежа!
- Крум и Виктория - плевенски деца, олимпийци на световно ниво по природни науки
- С творческа среща с млада романистка НЧ „Зора-1990“ село Победа отбеляза Световния ден на книгата
- Областна администрация бе домакин на среща на Комитета за наблюдение на Програмата Interreg VI -А Румъния – България
- Ученици от НУ „Единство“ се запознаха с обитателите на пчелин в село Гривица - снимки
- 111 състава с 800 участници във ФФ „Гергьовски люлки” на 1 май в град Левски
- Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани по-рано срещу коклюш