Топлофикация – Плевен „краде“ опит в комуникацията с клиентите от другите топлофикации на онлайн срещи

28.01.2022 13:40

SAMSUNG CAMERA PICTURES

„През изминалите няколко седмици служители на Топлофикация Плевен станаха част от няколко големи срещи, целящи подобряване на осведомеността на клиентите на българските топлофикации за техните права, задължения и възможности.“ каза инж. Йордан Василев изпълнителен директор на Топлофикация Плевен.

Инициатор на срещите беше Асоциация на топлофикационните дружества в България. Основният фокус бе насочен върху подобряването на обслужването и задоволеността на потребителите от комуникацията си с топлофикациите по повод възникнали проблеми и зададени въпроси.

„Всички си мислят, че Асоциация на топлофикационните дружества в България е създадена да защитава правата на българските топлофикации, но ето, че се грижи и за осведомеността на потребителите. Многократно КЕВР приканя българските топлофикации да представят по-голяма част от работата си публично и акцията на Асоциация на топлофикационните дружества в България е стъпка именно в тази посока. Ние работим прозрачно и се радваме да участваме в подобни инициативи, които са добри, както за потребителите, така и подобряват професионализма на нашите служители.“ каза инж. Йордан Василев.

Срещите ще допринесат за оптимизация на работата и усвояване на нови знания от страна на служителите в дружествата според директора.

Асоциация на топлофикационните дружества в България периодично организира различни инициативи за подобряване на информираността на клиентите. Най-силно се открои публикуването на „Пътеводител в света на доставките на топлинна енергия и топлинно счетоводство“. Наръчникът дава експертни решения на достъпен език на най-често задаваните въпроси от потребителите.

Поради огромния интерес справочникът е публикуван онлайн на интернет страниците на Асоциация на топлофикационните дружества в България и Топлофикация Плевен.

 

#тагове:

НАЙ-НОВИ: