„Топлофикация Плевен“: Предприели сме мерки за ограничаване на разпространението на Ковид на територията на предприятието

25.01.2022 13:25

Дружеството призовава клиентите да използват онлайн и дистанционните услуги

„В „Топлофикация Плевен“ се спазват въведените противоепидемични мерки във връзка с усложнената ситуация, свързана с пандемията от COVID-19. На територията на предприятието се прави непрекъсната дезинфекция, осигурили сме лични предпазни средства на служителите и се спазва безопасна физическа дистанция. От топлофикация подчертаха, че ако се налага ще приложат още по-строги мерки, за да запазят живота и здравето както на служителите, така и на клиентите.

От дружеството посочиха, че още в началото на пандемията са създали работна група по трудова безопасност, която незабавно е започнала да координира прилагането на наложените от държавните органи предпазни мерки. „Изготвихме вътрешнофирмени разпоредби за бърза реакция в случаи на заболяване от COVID-19. Целият екип на дружеството е запознат с въведените мерки за работа в условията на пандемия“, заявиха от централата. От топлофикация увериха, че въпреки кризата с коронавируса те продължават да бъдат фокусирани върху това служителите и крайните потребители да бъдат в безопасност, да осигуряват надеждно отопление за клиентите и да следват дългосрочния си план за модернизация на дружеството.

„Топлофикация Плевен“ напомня на своите клиенти, че имат възможност да плащат сметки от разстояние. „Този начин е за предпочитане особено в ситуацията на прилагане на засилени мерки за предпазване от опасността за заразяване с коронавирус. Задълженията за потребената топлоенергия могат да се плащат чрез системата ePay, в офисите, обслужващи EasyPay или чрез ПОС терминал в клиентския център на дружеството с адрес ул. „Източна индустриална зона“ № 128. Фактурите за отопление и топла вода могат да бъдат заплащани и по банков път, по сметка на „Топлофикация-Плевен“ в ИНВЕСТБАНК АД.“, посочват от дружеството. „За потребителите, които нямат възможност да използват безкасовите методи, информираме, че на тяхно разположение е касата в Центъра за работа с клиенти.“, напомнят от предприятието, като препоръката на Дружеството е при посещението им стриктно да се спазват противоепидемичните мерки.

„Абонатите сами могат да изберат начина за получаване на фактурите – на хартия или по електронен път. Ако имат желание да преминат към Е-фактура, е необходимо да попълнят „Заявление-декларация“ по образец, като декларират валиден имейл адрес, на който ще получават съобщение за издадените на тяхно име електронни фактури.“, подчертаха от предприятието и обясниха, че потребителите могат да изтеглят формуляра от сайта на дружеството, в раздел “E-Фактура”. „Надлежно оформените документи се представят в центъра за работа с клиенти на дружеството или на имейл адрес – [email protected].“, допълниха от предприятието.

„За улеснение на клиентите на сайта на дружеството, в секция „Проверка на задължения“, чрез въвеждане на потребителски номер, клиентите могат бързо и лесно да проверят общото си задължение за топлинна енергия.“, уточниха от предприятието.

 

 

#тагове:

НАЙ-НОВИ: