„Топлофикация Плевен“ предлага сключване на договор за разсрочено плащане на стари задължения
„Топлофикация Плевен“ продължава кампанията си за разсрочено плащане на стари задължения. „За потребителите, които са имали временни затруднения да плащат сметките си в срок, сме предоставили възможност за разсрочено погасяване на дължимото към нас. За целта е необходимо да бъде посетен клиентският център на дружеството, където да бъде сключен договор по образец. В него трябва да се посочи срокът за погасяване на задължението, разпределено на равни месечни вноски.“, напомнят от предприятието. От топлофикация уточняват, че по този начин се опитват да облекчат клиентите си.
„Периодът на разсрочване е не повече от 12 месеца. Първоначалната вноска е в размер на 30% от дължимото към “Топлофикация Плевен“. За периода на договора се преустановява начисляването на лихва върху задължението.“, уточняват от централата.
„Клиентът поема ангажимент да заплаща на вноски просрочените задължения, като едновременно с това заплаща текущите си сметки. Не погасяването на повече от една вноска по договора за разсрочване автоматично прави изискуемо цялото задължение.“, допълват от дружеството.
От „Топлофикация Плевен“ напомнят, че посещението в клиентския център се извършва при стриктното спазване на противоепидемичните мерки. „Помещенията се дезинфекцират периодично. Носенето на маски е задължително. Обслужването е организирано при изпълнение на препоръките на Министерство на здравеопазването за разстояние между служител и клиент, както и между служителите на дружеството.“, заявяват от предприятието.
„За улеснение на клиентите при заплащане на сметките на консумираната топлоенергия, предлагаме безкасово плащане – през Интернет чрез системата на ePay и по банков път с платежно нареждане по сметка. Заради епидемичната обстановка в страната, препоръчваме на клиентите да се възползват от онлайн услугите ни.“, посочват от дружеството.
„Топлофикация-Плевен“ напомня на клиентите, че при желание от тяхна страна могат да получават електронна фактура. „За тази цел е необходимо да бъде попълнено „Заявление-декларация“ по образец. Потребителите трябва да посочат валиден имейл адрес, на който ще получават съобщения за издадените на тяхно име електронни фактури. Формуляр може да се получи на място в клиентския център или да бъде изтеглен от нашия сайт.“, заявяват от дружеството. От „Топлофикация-Плевен“ допълват, че надлежно оформените документи се представят в клиентския център на дружеството или на имейл адрес – [email protected].
НАЙ-НОВИ:
- Военнослужещи от Сухопътните войски оказаха помощ за справянето с водната криза в село Татари
- Онлайн празник в ИНУ "Христо Ботев" съвместно с детски градини - снимки
- Община Плевен обявява публичен търг за отдаване под наем на 13 бр. обособени търговски помещения
- Откритата педагогическа ситуация по предприемачество в ДГ "Трети март" – Плевен/снимки/
- От днес в Кнежа стартира благотворителната кампания "Купи и дари"
- Йоана Константинова е четвъртфиналистка на сингъл на турнир от категория J300 в Мексико
- Новият брой на списание "Пламък" е посветен на творци от Плевенския край
- Д-р Илия Крачунов: Жените са по-загрижени за белодробното си здраве от мъжете
- Среща с проф.д.ю.н. Атанас Семов ще се проведе днес в Плевен
- От днес е в ход третата кампания „Безопасно шофиране през зимата“