„Топлофикация Плевен“: Дистанционното отчитане не ангажира клиентите да осигуряват достъп на инкасаторите до домовете си

11.11.2021 12:56

„Най-сигурният начин клиентите да бъдат отчитани абсолютно точно всеки месец е с поставянето на индивидуални уреди с възможност за дистанционно отчитане.“, съобщават от „Топлофикация Плевен“. Дружеството продължава информационната кампания за подмяна на старите уреди с нови с възможност за снемане на показанията от разстояние. От топлофикационното предприятие напомнят, че във връзка с последните законодателни изменения, касаещи начина, по който потреблението се отчита, клиентите задължително трябва да подменят измервателните уреди с дистанционни. Експертите на централата съветват потребителите да не чакат крайния срок 1 януари 2027 г.

„С новите устройства снемането на показанията за консумираната енергия е бързо и лесно. Дистанционното отчитане не ангажира клиентите да осигуряват достъп на инкасаторите до домовете си. Този вид уреди дават възможност за снемане на данни за ползваната топлоенергия и горещата вода от разстояние.“, обясняват от Топлофикация Плевен. Като друго предимство специалистите от дружеството посочват, че чрез дистанционното отчитане се избягва възможността от „човешка грешка“. „Монтирането на уреди с дистанционен отчет ограничава опитите за неправомерно потребление на топлинна енергия от страна на съседи в етажната собственост“, категорични са експертите

„Топлофикация Плевен“ напомня на всички свои клиенти, че предоставя възможност за получаване на издадените фактури за топлинна енергия в електронен вид (eFaktura) в сътрудничество с „Борика-Банксервиз“. „При желание е необходимо потребителите да декларират валиден имейл адрес, на който ще получават съобщения за издадените на Ваше име електронни фактури. За целта трябва да попълнят „Заявление-декларация“ по образец. Формуляр може да се получи на място в клиентския център или да бъде изтеглен от нашия сайт (https://www.toplo-pleven.com) в раздел е-Фактура. Надлежно оформените документи могат да се представят в клиентския център на дружеството с адрес: ул. „Източна индустриална зона” № 128, по пощата, п.к. 93, с куриер, факс /064 895-289/ или сканирано копие на имейл адрес – [email protected].“, обясниха от предприятието.

„На сайта на „Топлофикация Плевен“ https://www.toplo-pleven.com/, с потребителски номер всеки клиент може да види общото си задължение. Месечните фактури за топлинна енергия са достъпни електронно, като за целта е необходимо да се попълни. “Заявление-декларация“ по образец. Информация и справки, относно начислени суми, разпределена топлинна енергия и др. клиентите могат да получат на тел. 064/ 895 283, 064/ 895 247“, обясняват представители на дружеството.

От Топлофикация Плевен препоръчват, при възможност клиентите да използват електронните начини за комуникация по телефон или да пишат на имейл. „Ограничаването на излишното струпване на много хора е важно да бъде избегнато, за да успеем да излезем по-бързо от сегашната ситуация на пандемия. Бъдете отговорни! Останете си вкъщи!“, апелираха от предприятието.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: