„Топлофикация Плевен“: Не се налага представяне на „зелен сертификат“ при посещение в Клиентския център на дружеството

26.10.2021 13:18

Във връзка с постъпили запитвания от клиенти относно необходимостта от представяне на „зелен сертификат“ в Клиентския център на дружеството, от „Топлофикация Плевен“ съобщават, че не е необходимо потребителите да имат такова удостоверение.

„В „Топлофикация Плевен“ се спазват всички противоепидемичните мерки във връзка с усложнената ситуация, свързана с пандемията от COVID-19. На територията на предприятието се прави непрекъсната дезинфекция, осигурили сме лични предпазни средства на служителите и се спазва безопасна физическа дистанция. Разполагаме с план за действие при промени в епидемиологичната обстановка. Клиентите ни могат да бъдат спокойни, че централата работи на пълен капацитет.“, заявиха от дружеството. От топлофикация подчертаха, че ако се налага ще приложат още по-строги мерки, за да запазят живота и здравето както на служителите, така и на клиентите.

От топлофикационното предприятие отново съветват клиентите да се възползват от алтернативните електронни начини за използване услугите на дружеството.

„Нашите потребители могат да изберат сами начина за получаване на фактурите – на хартия или по електронен път. Ако имат желание да преминат към Е-фактура, е необходимо да попълнят „Заявление-декларация“ по образец, като декларират валиден имейл адрес, на който ще получават съобщения за издадените на тяхно име електронни фактури.“, подчертаха от предприятието и обясниха, че потребителите могат да получат формуляра на място в клиентския център или да го изтеглят от сайта на дружеството, в раздел “E-Фактура”. „Надлежно оформените документи се представят в центъра за работа с клиенти на дружеството или на имейл адрес – [email protected].“, допълниха оттам.

„Задълженията за потребената топлоенергия могат да се плащат чрез системата на ePay в брой в офисите, обслужващи EasyPay или чрез ПОС терминал в клиентския център на дружеството с адрес ул. „Източна индустриална зона“ № 128. Сметките за парно и топла вода могат да бъдат заплащани и по банков път, по сметка на „Топлофикация-Плевен“ в ИНВЕСТБАНК АД.

„На сайта на дружеството в секция „Проверка на задължения“, чрез въвеждане на потребителски номер, клиентите ни могат бързо и лесно да проверят общото си задължение за топлинна енергия.“, уточниха от предприятието.

От „Топлофикация Плевен“ посочиха, че няма клиенти, заявили отказ от централно топлоснабдяване. „През последната година имаме редица заявления за присъединяване на нови сгради към централното отопление. Това се дължи на факта, че все повече хората разбират предимствата на централното топлоснабдяване, като един от екологичните, сигурни и евтини начини за осигуряване на топлина.“, заявиха от дружеството. Оттам обясниха, че присъединяването към топлопреносната мрежа се извършва по определен ред, съгласно действащото законодателство.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: