„Топлофикация Плевен“: При плащане в срок на сметките, клиентите могат да се възползват от отстъпки от цената на парното и топлата вода

20.10.2021 9:20

„Топлофикация Плевен“ припомня на своите клиенти, че за поредна година стартира две програми за лоялност. Едната кампания е „Лоялен клиент“ и при нея коректните потребители получават отстъпка в размер на 3% от фактурираната сума за топлинна енергия без ДДС. Втората е „Изряден клиент“. С тази промоционална програма потребителите плащат пределна цена за битово гореща вода в размер до 11,00 лева с ДДС за всеки потребен и отчетен кубик вода.“, заявиха от дружеството.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

„Възможност за участие в кампанията „Лоялен клиент“ имат всички потребители, които са заплащали в срок текущите си задължения.“, посочват от „Топлофикация Плевен“. От дружеството уточняват, че при плащане по електронен път, отстъпката ще бъде начислена като надвнесена сума по партидата и ще бъде приспадната от следващо задължение.

„От отстъпките на програмата „Изряден клиент“ могат да се възползват всеки месец битовите клиенти, използващи топлинна енергия за горещо водоснабдяване, които нямат повече от две неплатени фактури и съдебни или присъдени задължения към „Топлофикация Плевен“.“, заявяват от топлофикационното предприятие.

Директорът на „Топлофикация Плевен“ инж. Йордан Василев коментира, че за тях е от първостепенно значение надграждането на клиентското обслужване. „Ние целим да предоставяме качествените услуги на достъпни цени. Чрез програмите за лоялност бихме желали да благодарим на всички потребители за доверието им към „Топлофикация Плевен“ и да затвърдим желанието и готовността си да сме винаги в тяхна услуга.“, заяви инж. Василев. По думите му през всички тези години предприятието е символ на коректност. „Провеждаме политика за запазване на социалната и екологична устойчивост. Ние надграждаме взаимоотношенията с клиентите, като създаваме добавена стойност на качеството на услугите.“, сподели инж. Василев.

Инж. Йордан Василев посочи, че като предприятие с ясно изразена социална политика са предвидили възможността потребителите с натрупани стари задължения за потребена топлинна енергия да ги платят разсрочено. „За целта клиентът трябва да посети приемната на дружеството и да сключи договор по образец за разсрочено плащане на стари задължения. В него потребителят посочва срока за погасяване на задължението, разпределено на равни месечни вноски.“, уточнява инж. Василев. Той обясни, че периодът на разсрочване е не повече от 12 месеца, като първоначалната вноска е в размер на 30% от общото задължение. „За срока на договора се преустановява начисляването на лихва. Клиентът трябва заедно с договорената вноска да погасява редовно и текущите си сметки за отопление и топла вода.“, пояснява директорът на „Топлофикация Плевен“.

„На сайта на дружеството в секция „Проверка на задължения“, чрез въвеждане на потребителски номер, клиентите ни могат бързо и лесно да проверят общото си задължение за топлинна енергия.“, информира още инж. Василев.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: