При редовно плащане на сметките за парно, клиентите в Плевен получават 3% отстъпка

05.10.2021 11:39

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Всеки клиент на „Топлофикация Плевен“, който е заплатил месечната си сметка за отопление и топла вода, в срок и няма задължения към дружеството, получава 3% от дължимата сума за топлинна енергия. Това предвижда програмата за насърчаване на лоялните клиенти на плевенското предприятие. „Мерките са насочените към коректните потребители. Убедени сме, че ще мотивираме и тези, които правят закъснения с плащанията си“, посочиха от „Топлофикация Плевен“.

„Клиентите имат възможност за сключване на споразумения за натрупани стари задължения. По този начин се стремим да облекчим онези, които имат временни материални затруднения, но биха искали да изплатят задълженията си.“, съобщават от „Топлофикация Плевен“.

„Договор по образец за разсрочено плащане на стари задължения може да бъде сключен в приемната на дружеството. В него се посочва срокът за погасяване на задължението, разделено на равни месечни вноски. Периодът на разсрочване не трябва да е повече от 12 месеца, като първоначалната вноска в повечето случаи е в размер на 30% от дължимото. За периода на договора се преустановява начисляването на лихва върху задължението.“, обясняват от топлофикация. Оттам уточниха, че клиентът трябва да погасява редовно текущите си сметки за отопление и топла вода, заедно с уговорената вноска по договора. Разглеждаме индивидуално всеки казус. Заедно с клиента търсим най-подходящия индивидуален погасителен план.“, посочиха от дружеството.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: