Как маркетинговата стратегия на PalmsBet им помага да изпъкнат?

12.08.2021 10:05

Изобщо не е задължително да сте страстен почитател на спортните залози или да сте част от онлайн хазартната индустрия у нас, за да можете да запеете култовия слоуган „Сега е момента, за апартамента…“. Тази реплика се извъртя точно няколко пъти из родния телевизионен ефир и влезе в главите ни моментално! Категорично подобен маркетингов ход бе ключов за познатия ви PalmsBet букмейкър, който в рамките на няколко месеца след появата на рекламата се превърна в лидер в родната индустрия за спортни залози.

Изборът на PalmsBet да включи Фики с неговия специфичен глас и популярност у нас бе ключов момент за налагането на една различна маркетингова стратегия в индустрията. Според компанията кампанията с награда нов апартамент им донася не просто огромни приходи, ами и повишаване на броя на активните потребители за отрицателно време. Естествено, самите потребители на PalmsBet започват да са много по-активни от преди. Че кой не иска нов апартамент?

От друга страна, според анализаторите с този си ход да създадат запомняща се реклама с ФикиСтораро и да излязат директно в националния телевизионен ефир, отприщва и конкурентите да направят подобна маркетингова изява. Защото трябва да си признаем, че колкото и успешна да е кампанията на Уинбет с участието на Стоичков и Рачков, тя е един вид вдъхновена от ексцентричната идея на PalmsBet с участието на ФикиСтораро.

Нито спонсорството на големия пловдивски гранд Локомотив Пловдив, нито огромните бонуси за добре дошъл в PalmsBet могат да се сравнят с огромния удар, който компанията прави с промоцията за нов апартамент. Този маркетингов ход е оценен като пионерство и ексцентричност, но едва ли има някой, който ще отрече, че е успешен. Защо все пак PalmsBet успяха да изпъкнат? Толкова ли е гениална идеята на букмейкъра? Точно обратното – лесно запомнящият се музикален рефрен, изпълнен от народния любимец в поп-фолк средите Фики е ключът към успеха. Тази реплика влиза в ума и съзнанието и остава там за дълго време. Хора, които никога не са залагали, признават, че са си тананикали рефрена. Да си кажем честно, и при нас се получи така…

От друга страна, PalmsBet бяха достатъчно умни и находчиви с избора на награда. В българското общество имотът е на челни позиции за сигурна инвестиция, ценност с добавена стойност и изобщо награда, която всеки би искал да получи. Ето по този начин от PalmsBet успяват да накарат мнозина хора да направят първите си спортни залози, въпреки че никога не са и предполагали, че подобно занимание ще представлява интерес за тях. А след като от компанията удължиха промоцията и направиха втора част – с подарък апартамент на морето –нещата за конкуренцията загрубяха още повече. PalmsBet се превърна в букмейкърът на народа, в най-достъпния и един от най-атрактивните сайтове за спортни залози. Така и до днес…Компанията продължава да трупа активи и точки във възхода на своята популярност именно поради огромния си успех с ТВ рекламата с участието на ФикиСтораро. Разбира се, всяко чудо за три дни и ние сме убедени, че съвсем скоро от PalmsBet ще избухнат с поредния интересен маркетингов ход, за да запазят лидерските си позиции в бранша.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: