Nostrabet: Защо bet365 рядко обновяват бонус кампанията си?

10.08.2021 14:15

Един от основните подходи букмейкърите да привличат нови клиенти и да задържат активните си такива на платформата е да сменят бонусната си политика. Тези компании са на мнение, че колкото по-често добавят нови или променят наличните си промоции, толкова по-доволни ще са клиентите им? Дали е така обаче? Може би не и отличен пример за целта е успешният bet365. В това подробно ръководство за Bet365 бонус ще видите, че компанията изобщо няма практика да обновява секцията си с промоции.

На какво се дължи подобно решение? И ефективно ли е то? Първият въпрос изисква малко по-детайлен анализ, но относно втория въпрос сме категорични: да, определено подобно решение е ефективно. bet365 продължава да бъде букмейкърът с изключително многобройна аудитория. И не само това – клиентите на тази платформа за спортни залози и казино игри са сред най-доволните и то на международна база за сравнение. Успехите на bet365 са доказани и с факта, че компанията продължава да расте и по посока на брой активни клиенти, и по посока разширяване на обхвата на услугите и на държавите, в които получава лиценз да оперира. Така че, да, рядкото обновяване на бонус кампаниите си е отлично решение от страна на ръководството на bet365. Но защо в крайна сметка английският букмейкър се реши на подобна политика?

Причините са няколко и ще ги изясним една по една. На първо място, нека вземем на предвид самите изявления на bet365. Оказва се, че от компанията нееднократно са заявявали, че техен приоритет са първокласните и надеждни услуги. bet365 споделят, че за тях е много по-важно да работят по посока безопасност на системата за залози, разширяване на портфолиото от услуги и внедряване на нови технологии вместо да инвестират време и средства в нови бонус кампании.

От друга страна, bet365 на практика дори и нямат кой знае каква нужда да обновяват своята политика за промоции и специални оферти. В крайна сметка, когато нещо е добре поднесено и още повече – чудесно възприето и одобрено от аудиторията – какъв е смисълът да се променя? На страницата на bet365 има достатъчно много бонуси и по всичко личи, че потребителите са доволни от тях. Доказателството е увеличаване на притока на нови клиенти към платформата, но най-вече застояването за по-дълго време на активните играчи, вместо да преминат към друга страница. От bet365 са възприели подхода към утвърждаване на трайни и качествени отношения с клиентите си. Подобен подход е успешен, когато отношенията са подплатени с добри предложеният към аудиторията. А бонус кампаниите в bet365 определено са такива.

Вероятно някои играчи няма да възприемат такъв тип бонус политика за успешна. Тези играчи ще се насочат към други платформи. Добрата новина е, че в днешни дни изборът от букмейкъри, включително и у нас, е достатъчно голям и за всеки има по нещо. За хората, търсещи постоянно сменящи се и разнообразни промоции, ще се намерят наистина много букита и хазартни компании. Но за играчите, предпочитащи стабилност, чудесна репутация, перфектен имидж, най-високо ниво и качество на услуги, bet365 определено продължава да е най-добрият избор, който могат да направят.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: