„Топлофикация – Плевен“ предоставя 3 възможности за информация и проверка на сметките

18.05.2021 8:33

„Топлофикация-Плевен“ предоставя на своите клиенти три възможности за информация и проверка на начислени суми за имот, съобщиха от дружеството.

С регистрация на сайта на предприятието (https://www.toplo-pleven.com), на посочената от абоната електронна поща, ще получава само съобщение за стойността на текущото месечно начисление.

В секция „Проверка на задълженията“ е разработена функционалност за проверка на общо задължение. То включва всички неплатени суми за потребена топлинна енергия. Необходимо е въвеждане само на клиентски номер и антиспам кода.

При желание на клиента да получава по-подробна информация за използваната топлинна енергия, трябва да бъде направена регистрация за електронна фактура.

От „Топлофикация Плевен“ напомнят на абонатите, че от октомври 2019 г. са въвели опцията за получаване на сметките по електронен път. „За използване на e-фактурата клиентите трябва да попълнят „Заявление-декларация“ по образец. Необходимо е да се посочи валиден имейл адрес, на който ще получават съобщения за издадените на тяхно име електронни фактури.“, посочват от дружеството. Оттам заявяват, че заявлението могат да получат на място в клиентския център на дружеството. Той може да бъде изтеглен и от сайта, в раздел „Е-Фактура“.

„Надлежно оформените документи се представят в клиентския център на дружеството с адрес: ул. „Източна индустриална зона” № 128, по пощата, п.к. 93, с куриер, факс /064 895-289/ или със сканирано копие на имейл адрес – [email protected].“, допълват от „Топлофикация Плевен“.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: