Топлофикация – Плевен с разяснения за начина, по който клиентите могат да се информират за потреблението си

20.04.2021 8:49

Топлофикация – Плевен напомня на всички абонати, че предоставя 3 възможности за информация и проверка на начислени суми за всеки имот, в който се потребява „битово гореща вода“ и се ползва услугата „централно отопление“.

С бърза регистрация на официалната интернет страницаhttp://toplo-pleven.com, всеки клиент може да заяви получаване на съобщение на електронната си поща за стойността на текущото месечно начисление. От дружеството отбелязват, че това не е фактура или детайлна информация за изразходваната топлинна енергия.

„С клиентски номер и въвеждане на антиспам код в отдел „Проверка на задълженията“, всеки абонат има възможност да провери своето общо задължение. То включва всички неплатени суми за потребена топлинна енергия.“, уточняват от Топлофикация – Плевен. И припомнят как се подава заявяването на електронна фактура:

„За да получавате по-подробна информация за използваната от Вас топлинна енергия, трябва да направите регистрация за услугата „Е-фактура“. Напомняме, че от началото на отоплителния сезон Топлофикация – Плевен премина към нов начин на получаване на издадените фактури за топлинна енергия в сътрудничество с „Борика-Банксервиз“ АД. За да заявите „Е фактура“ е необходимо да попълнителните заявление-декларация по предварително създаден образец, като отбележите актуален имейл адрес, на който желаете да получавате съобщения за издадените на Ваше име фактури.“.

Заявление-декларация може да се изтегли от сайта в раздел Е-фактура, както и да се получи на място в клиентски център. Попълнено се представя в клиентския център, по мейл или с куриер.

 

#тагове:

НАЙ-НОВИ: