НАП стартира информационна кампания „Къде е Бончето?“
НАП стартира информационна кампания „Къде е Бончето?“, за да насърчи гражданите да изискват касови бележки при всяка покупка на стока и услуга.
Чрез „Фейсбук“ страницата https://www.facebook.com/kasovbon обществеността ще бъде информирана за ползите от изискването и съхранението на касовите бележки. В кампанията ще участват и многопопулярни личности, които щесподелят мотивите си защо винаги изискват фискални бонове и какви ползи им носи това.
Над 2.5 млрд. касови бележки са отчетени в НАП през последната една година, а 150 хил. граждани ползват мобилното приложение на НАП, с което могат да сканират QR кода на всеки фискален бон и да проверят дали е истински.В последните години НАП отчита трайно увеличение на доброволното спазване на данъчно-осигурителните изисквания, като приходите от данъци и осигуровки за 2020 г. достигнаха 25 млрд. лв. – с над 700 млн. лв. повече от планираното.
Изисквайки фискален бон гражданите едновременно гарантират потребителските си права и намаляват риска търговците да укриват приходи, допълват данъчните. Кампанията ще продължи 12 месеца, а повече информация може да се види във „Фейсбук“ страницата й.
НАЙ-НОВИ:
- Седмица със събития в ПГХВТ „Луи Пастьор” под мотото „С признателност към учителите!“ - снимки
- Пордим днес отбеляза 97 години от рождението на бележития поет и драматург Иван Радоев
- 63 години празнува ОУ „Максим Горки“, град Левски - снимки
- На 31 март, неделя, местим стрелките с час напред
- Nike Mad Ready Pack - Освобождава силата на футболните обувки
- Днес: нарушено водоподаване в района на улиците: „Г. М. Димитров“, "Текийски орман“, „Огражден“ и хотел „Сторгозия“
- ГЕРБ-Плевен дари над 200 книги на читалището в село Беглеж
- Платформата „Как се пише?“ подготвя зрелостниците в социалните мрежи
- Първи художествен пленер-конкурс организира фермата за водни лилии край Плевен
- Времето в Плевен: слънчево, максималните температури ще бъдат между 22° и 24°