3% отстъпка за всички лоялни клиенти на „Топлофикация“ – Плевен

20.11.2020 11:25

В началото на новия отоплителен сезон разговаряме с изпълнителния директор на „Топлофикация“ – Плевен инф. Йордан Василев.

Зимата вече започва. Как посрещате новия отоплителен сезон, инж. Василев?

„Топлофикация Плевен“ посрещна в готовност новия отоплителен сезон. Нашата топлофикация обслужва както детски, училищни и здравни заведения, така и домакинства и бизнес сгради. Както всяка година, летните месеци бяха много натоварени за нас, защото трябваше да подготвим съоръженията си за новия сезон. Осъществихме редица мероприятия с цел осигуряване на качественото отопление.  Извършихме необходимите подобрения на абонатните станции. Направихме реконструкция на участъци от топлопреносната мрежа. Успяхме в срок да изпълним ремонтната си програма без да оставяме клиентите си дълго време без топла вода. „Топлофикация Плевен“ отговаря на всички изисквания за ефективност и екологичност.

Ще ни кажете ли няколко думи защо хората трябва да изберат отоплението на парно?

Централното топлоснабдяване е екологичен начин за отопление за разлика, например, от печки на твърди горива. Също така е по-евтино, по-удобно и здравословно от познатите алтернативи като климатици и други уреди за отопление. Те са само временно решение за затопляне на помещението и с тях не може да се отоплява равномерно жилището. Централното топлоснабдяване внася комфорт и уют в домовете на хората. Клиентите ни имат възможност да регулират топлината във всяка стая чрез вентилите на радиаторите си. Дори да сме спрели парното, в помещението топлината се запазва за по-дълго време.

Кой колко ще плаща, ако е на ток или на парно?

Това зависи от много фактори. Не може да се направи толкова бързо тази сметка. Зависи от консумацията и от отоплението в съседните апартаменти. Не бива да изключим като фактор изложението на дома ни и това дали апартаментът е вътрешен или краен, както и на кой етаж се намира. Каква е конструкцията на сградата. Когато човек е избрал централното отопление, той може не само да предвиди средно какви сметки плаща, но и може да се възползва от отстъпките, които ние предлагаме за лоялните си клиенти.

Като казахте отстъпки, какви са те?

Нашите клиенти, които плащат в срок месечните си фактури, могат да се възползват от съществуващата отстъпка „Лоялен клиент“ в размер на 3% (без ДДС) от сумата на фактурираната топлинна енергия. Предлагаме и целогодишна търговска отстъпка „Изряден клиент“. При нея редовните платци заплащат цена за всеки потребен и отчетен кубик топла вода до 9,00 лева (с ДДС). За всички останали клиенти сме определили отново пределна цена за топлата вода.

Отстъпките важат ли и при плащане по електронен път?

Начинът за плащане на сметките няма нищо общо с отстъпките. На коректните клиенти, на които тя се полага, ще бъде начислена и ще стои като надвнесена сума по Вашата партида. Тази отстъпка ще Ви бъде приспадната от следващо задължение.

Как ще процедирате с клиентите Ви, които имат стари натрупани задължения?

За тези клиенти сме предвидили възможност да изплатят по-старите си задължения разсрочено. Единственото, което трябва да направят, е да сключат договор по образец за разсрочено плащане на стари задължения. В него се посочва срокътза погасяване на задължението, разпределено на равни месечни вноски. Периодът на разсрочване е не повече от 12 месеца, като първоначалната вноска е в размер на 30% от дължимото към нас. За периода на договора се преустановява начисляването на лихва върху задължението. Тук искам да направя едно уточнение, че клиентите с такъв договор, трябва да продължават да си плащат текущите сметки за консумираната топлинна енергия.

Какъв сезон очаквате?

Надявам се отоплителен сезон 2020/2021 г. да бъде успешен и да премине без съществени аварии и прекъсване на топлоподаването.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: