Топлофикация – Плевен стартира отоплителния сезон с отстъпки за лоялни клиенти и бързи и лесни електронни услуги

06.11.2020 9:34

В началото на новия отоплителен сезон разговаряме с изпълнителния директор на „Топлофикация“ – Плевен ЕАД инж. Йордан Василев.

 

Инж. Василев, в началото на новия отоплителен сезон продължавате ли програмата „Лоялен клиент“?

Всички наши клиенти, които заплащат в срок месечните си фактури за потребената енергия, имат възможност да се възползват от програмата „Лоялен клиент“. Ние запазваме същите условия, като съществуващата отстъпка в размер на 3% от месечната фактурирана сума без ДДС, остава непроменена.

Искам да напомня на клиентите ни, които искат да получават електронно фактурата си, че могат да го направят бързо и лесно, само с попълване на заявление по образец. Формуляр може бъде получен на място в клиентския център на Дружеството или да бъде изтеглен от нашия сайт.

Какви са предимствата на електронната фактура?

Чрез електронната фактураклиентите ни стават съпричастни към опазването на околната среда и изсичането на дърветата, необходими за изработване на хартиената фактура. Също така, това е удобство за тях и само на клик разстояние, те ще получават цялата информация за сметките си. 

Има ли възможност за разсрочено плащане насметките за парно?

Ние сме предоставили възможност стари натрупани задължения за ползваната топлинна енергия да се изплащат разсрочено. За тази цел клиентът трябва да посети нашата приемна ида сключи договор по образец за разсрочено плащане на стари задължения.Периодътна разсрочване е не повече от 12 месеца, като първоначалната вноска е в размер на 30% от дължимото към нас. За периода на договора се преустановява начисляването на лихва върху дължимата сума.

Тук искам да уточня, че клиентът трябва да погасява заедно с вноската за старото задължение и текущите си фактури за отопление и топла вода.

Предвид усложнената епидемична обстановка в страната освен на каса, какви други методи сте въвели при Вас за плащане на сметките?

С цел ограничаване на разпространението на коронавируса, препоръчваме на всички наши клиенти да използват възможността за плащане на фактурите по безкасов начин, а именно по банков път с  платежно нареждане по сметка в клон на Инвестбанк или чрез системата ePay. Всички тези методи са също толкова сигурни, както и при плащането на каса.

Може ли да се проверяват сметките за парно и топла вода на сайта Ви?

Да. Към настоящия момент нашите клиенти могат да проверяват задълженията си на нашия сайт. Това става с въвеждането на техния потребителски номер.

При проблем с топлоподаването или при други въпроси как най-бързо и лесно могат да се свържат с Вас?

При сигнали за проблем с топлоподаването нашите дежурни екипи работят постоянно, въпреки усложнената ситуация в страната. На нашите телефони те могат да ни потърсят за всички запитвания, свързани с дейността ни или при появил се проблем. Също така могат да ни пишат на официалните ни имейли, посочени на сайта ни. Поради създалата се извънредна ситуация, съветваме клиентите си да се възползват от всички възможни алтернативни канали за комуникация с нас – телефон, имейл, уеб сайт. Това е най-доброто и безопасно решение както за тях, така и за нашите служители.  Апелираме всички наши клиенти и граждани да бъдат отговорни и да спазват всички противоепидемични мерки, за да опазят себе си и всички останали от заразяване с COVID 19.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: