Гражданите и бизнесът могат да ползват и дистанционно административните услуги на Община Плевен
Във връзка с усложнената епидемиологична обстановка и разпространението на COVID-19 ръководството на Община Плевен призовава гражданите да се възползват от предоставените възможности за неприсъствено заявяване и получаване на административни услуги.
Чрез Системата за сигурно електронно връчване /ССЕВ/ може да подадете по електронен път – в профила на Общинска администрация или на електронна поща, електронно подписано с Класифициран електронен подпис /КЕП/ Заявление за предоставяне на административна услуга. Осигурена е възможност и да получите електронно подписан документ на посочена от Вас електронна поща или Ваш профил в Системата за сигурно електронно връчване.
Друг вариант е да ползвате куриерските услуги на лицензиран пощенски оператор за изпращане на хартиен носител попълнено и подписано Заявление, както и да получите хартиен документ, издаден от Община Плевен в отговор на заявена от Вас услуга.
Пълна информация за предоставяните от администрацията услуги може да получите на официалната интернет страница в раздел „Административно обслужване”: https://www.pleven.bg/bg/administrativni-uslugi
НАЙ-НОВИ:
- Росица Денчева победи втората поставена на турнир за жени в Анталия
- Времето в Плевен: променлива облачност, максималните температури ще са между 16° и 18°
- На 24 април 1877 година е обявено началото на Руско-турската освободителна война
- Днес църквата почита Мчк Сава Стратилат
- 24 април – Световен ден на младежката солидарност
- Общински съвет - Плевен заседава в четвъртък по дневен ред от 35 точки, решава за почетно звание на Йосиф Панов
- Вълнуваща среща в село Ореховица с поетесата Вана Николова - снимки
- Малки лазарки от ДГ „Снежанка“ поздравиха учениците и учителите от НУ "Единство"
- Илийчо Лачовски: Още една добра новина за Кнежа!
- Крум и Виктория - плевенски деца, олимпийци на световно ниво по природни науки