Проектно – базирано обучение по математика, технологии и предприемачество и изобразително изкуство се осъществи през седмицата с облекчен режим с петокласниците от ОУ “Д-р Петър Берон“.
Учениците не скучаха, а развиваха логическото си мислене и въображение. Използвайки знанията си по математика за геометрични фигури, начертаха и изработиха различни занимателни игри.
В помощ на начинанията им бяха нужни и познания в областта изобразителното изкуство. За проектирането и конструирането на игрите трябваше да упражнят и възможностите си по технологии и предприемачество.
Междупредметните връзки дадоха възможност на учениците да разгърнат както творческия, така и интелектуалния си потенциал.
Методът на преподаване от страна на учителите бе базиран на идеята за “учене чрез правене“. Важен бе не само резултатът, а и самият процес на достигането му.