ОДМВР – Плевен с призив към гражданите за предсрочна подмяна на личните документи

20.02.2020 9:07

Сектор „Български документи за самоличност“ при ОДМВР – Плевен съобщава, че във връзка с изтичане срока на валидност на голям брой документи за самоличност през 2020 г. и 2021 г. и очаквания увеличен прием на заявления за издаване на български лични документи (БЛД), подмяната на лична карта и/или паспорт и СУМПС може да стане и преди изтичане срока им на валидност.

С оглед улесняване на административното обслужване, избягване на натрупване на хора и загуба на време при обработката на подадените заявления, призоваваме гражданите да не изчакват изтичането на крайния срок на валидност на документите им и да се възползват от възможността за предсрочната им подмяна, казват от ОДМВР-Плевен.

Гражданите, чиито документи подлежат на подмяна през 2020 г., могат да посетят звената „Български документи за самоличност“ сега, през месеците февруари и март, когато изтича валидността на по-малък брой документи. Очаква се второто полугодие на 2020 година да бъде значително по-натоварено. През месец февруари изтича валидността на 347 лични карти, 594 паспорта и 396 свидетелства за правоуправление на МПС на граждани с постоянен адрес на територията на областта.

Всички лица с постоянен адрес на територията, обслужвана от ОДМВР-Плевен, имат възможност да подават заявления за издаване на български лични документи с обикновена услуга във всяко Районно управление на територията на ОДМВР-Плевен, както и в ОДМВР-Плевен /гр.Плевен, ул.Сан Стефано №3/. Мярката е с цел допринасяне на удобство за гражданите, които в рамките на работното време могат да направят избор за предпочитано от тях звено.

Готовите документи се получават в звеното БДС, където е подадено заявлението.

Сектор „Български документи за самоличност“ при ОДМВР-Плевен има готовност за осъществяване на организиран прием на заявления за издаване на български лични документи посредством мобилни групи в институции, предприятия, фирми и др.

Телефон за заявки: 064 864613.

Тези български граждани, които притежават валиден електронен подпис, могат да ползват и услугата издаване на лична карта и/или паспорт чрез електронните административни услуги от „Портал за електронни административни услуги на Министерството на вътрешните работи“, достъпен на интернет адрес: https//e-uslugi.mvr.bg .

#тагове:

НАЙ-НОВИ: