ОДМВР-Плевен създава организация за приемане на заявления за лични документи

17.01.2020 8:01

През 2020 година изтича валидността на голям брой български лични документи. За да се постигне по-равномерно натоварване на звената БДС и с цел предотвратяване образуване на големи опашки, в ОДМВР-Плевен е създадена организация за предсрочната подмяна на документите за самоличност.
Всички лица с постоянен адрес на територията на област Плевен имат възможност да подават заявления за издаване на български лични документи с обикновена услуга във всяко Районно управление на територията на ОДМВР-Плевен, както и в сградата на ОДМВР-Плевен /град Плевен, ул.Сан Стефано №3/. Мярката е с цел допринасяне на удобство за гражданите, които в рамките на работното време могат да направят избор за предпочитано от тях звено, различно от това по постоянния им адрес.
Готовите документи се получават в звеното БДС, където е подадено заявлението.
Сектор „Български документи за самоличност“ при ОДМВР-Плевен има готовност за осъществяване на организиран прием на заявления за издаване на български лични документи посредством мобилни групи в институции, предприятия, фирми и др.
Тези български граждани, които притежават валиден електронен подпис, могат да ползват и услугата издаване на лична карта и/или паспорт чрез електронните административни услуги от „Портал за електронни административни услуги на Министерството на вътрешните работи“, достъпен на интернет адрес: https//e-uslugi.mvr.bg .

#тагове:

НАЙ-НОВИ: