Все повече хора от Плевен пазаруват онлайн – Bazar.bg

20.12.2019 9:12

Според Националната статистика 63% от българите използват интернет ежедневно, като най-активни са хората между 16-24 години. По образование, най – активни са висшистите. Що се отнася до това, защо го използват, причините са, за да присъстват в социални мрежи, като източник на информация, или за да получават и изпращат имейли.


Все повече стават обаче и тези, които пазаруват онлайн. Един от най-популярните сайтове за електронно пазаруване е Базар БГ , в който потребителите могат да открият богато разнообразие от дрехи, обувки, козметика, електроника, стоки за бита и др. Най – търсените продукти са дрехи и спортни стоки, стоки за дома, пътувания и резервации за хотели. Хората, които пазаруват онлайн са предимно от големите градове – София, Пловдив, Варна, Бургас, но и все повече хора от Плевен пазаруват онлайн.
Удобството е най-честата причина за електронно пазаруване, което е логично, предвид факта, че онлайн пазаруването че може да го правим по всяко време, от всяка точка на света и без ограничение на време и пространство. Разбира се, трябва да имаме качествена интернет връзка за целта, но това се подразбира.
Благодарение на онлайн магазините имаме достъп до световни магазини, а доставката ще бъде доставена на вратата. Ето защо не е случайно, че в последните години наблюдаваме все повече търговци, които създават свои онлайн магазини за да продават стоката си.
Дори големи и доказали се брандове, които присъстват у нас с големи и лъскави магазини, също създават тяхна онлайн алтернатива, а тя често се оказва по – успешна и по печеливша. Първо, защото няма всички онези разходи, които съпътстват един физически обект – наем (ако е на главна търговска улица и в търговски център, цените са високи и тенденцията е да стават все по – високи), заплати за персонал, осигуровки, комунални разходи – ток, вода; охрана; застраховки; разходи по амортизация….Може да продължим списъка до безкрай и със сигурност ще изпуснем нещо. Освен това няма гаранция, че оборотът и печалбата ще успеят да покрият всички тези разходи и в крайна сметка, когато теглим чертата, резултатите може да не бъдат толкова впечатляващи. Да не говорим и за неизменния риск, който крие постоянният поток хора – кражби, скъсани или повредени дрехи. Що се отнася до клиентите, тук разчитаме само на потока, който минава, или ако някой не дойде специално за определен артикул, в случай, че няма в друг наш обект.
Какво имаме при онлайн магазина? Една добра платформа, която да е достатъчно гъвкава, за да може да правим промени по нея, да качваме нова стока, да коригираме цени и да може да надградим, когато се разраснем. Днес на пазара има няколко големи имена, от които може да изберете и да изградите един работещ онлайн магазин. Трябва да предвидите и разходи по поддръжката, човек, който да се грижи за тази платформа и да планирате добре логистиката на стоките, които ще предлагате. Не на последно по значение място е създаване на опция за различни видове плащания.
Когато продавате през интернет вие реално достигате до всички точки по света. Без значение, че сте локализирани в България, ако имате желание и възможност да подавате глобално и успеете да изградите сайта си по такъв начин, че да отговаря на толкова широка публика, няма причина да не може да достигнете Азия, Австралия и Южна Америка.
Самите онлайн търговци знаят, че конкуренцията става все по – ожесточена и затова се насочват към компании, които им помагат да събират информация за клиентите, да създават техен профил на база какви стоки е прегледал, какво е избрал, какви „знаци“ е оставил след себе си. Така на потребителите се прави анализ и търговецът ще може да му предложи персонално решение в избора на стоката следващият път когато влезе в магазина му.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: