Избраните кметове на кметства в община Плевен се запознаха със задълженията и правомощията си

21.11.2019 16:13

Среща на избраните за мандат 2019-2023 г. кметове на кметства с представители на Общинска администрация – Плевен, се проведе днес. Срещата беше водена от д-р Паулина Кирова – секретар на Община Плевен. Присъстваха Евгени Генов – директор на Дирекция ФСД и УС, Цецка Овчарова – директор на Дирекция „Икономическо развитие”, Виолета Хинкова – директор на Дирекция „Гражданска регистрация и обредни дейности”, Владислав Сотиров –  директор на Дирекция „Човешки ресурси”, Маргарита Бахнева – директор на Дирекция „Местни данъци и такси”, Красимир Иванов – директор на Дирекция „Административно обслужване”, главният инженер Владислав Иванов, началникът на отдел „ОМП” Васил Василев.

Д-р Паулина Кирова запозна кметовете на кметства с техните правомощия и задължения съгласно законодателството в различните области на дейност – финансово управление и контрол, управление на общинската собственост, местни данъци и такси, гражданска регистрация, щатно разписание, защита на лични данни, нотариална дейност. На срещата стана ясно, че от утре – 22.11., от общинското дружество „Инжстрой” ще започнат доставката на заявените количества пясък и луга в населените места на общината. От своя страна кметовете поставиха редица актуални въпроси, свързани с работата им.

Снимка и информация: Община Плевен, Пресцентър

#тагове:

НАЙ-НОВИ: