МЕТРО – 20 години в България, 11 – в Плевен! /снимки/

16.10.2019 14:15

Точно преди 20 години, на 18 март 2019 г. МЕТРО отваря своите първи 2 магазина в София и Пловдив, за да положи началото на модерната търговия в България и подкрепи успеха на хиляди български независими предприемачи. Точно преди 11 години отваря врати и в Плевен магазин от търговската верига.
Своя юбилей и рожден ден МЕТРО отбеляза и в Плевен с вълнуващо тържество в компанията на своите клиенти и партньори от града, областта и региона. Събитието уважи и изпълняващият длъжността кмет на община Плевен Милен Яков.


„През тези години нашата главна цел бе да развиваме бизнеса в града. Това е цел на компанията не само в дългосрочен план, а и в ежедневните ни дейности и работа с нашите клиенти и партньори. Политиката, която следваме, е не само да сме лидер в търговията на едро и дребно, но и да развиваме бизнес-средата в региона и страната. Цялото това развитие не би било възможно без нашите клиенти, партньори и приятели.“, заяви в словото си на празника управителят на МЕТРО Плевен Павел Илиев.


Той изказа още специална благодарност към служителите и екипа на компанията тук. „Без тяхната целеустременост и хъс нямаше да празнуваме този прекрасен празник. Самият факт, че 40% от тях през тази година също ще навършат 11 години в компанията в Плевен сам по себе си показва колко те са важни за нас. Това е така нареченият МЕТРО-дух – желанието да дойдеш рано сутрин, да светнеш лампите, и когато дойдат клиентите – да усетят страстта, с която се работи тук. Горд съм да бъда част от този сплотен колектив, за който трудностите и предизвикателствата в работата не са пречка, а част от пътя, по който вървим напред!“, категоричен бе Павел Илиев.

За 20 години МЕТРО в България превърна непознати преди търговски практики в обикновено ежедневие като промоционална поща, офертите с търговски отстъпки, клиентските карти, баркодът върху опаковката, защитата на клиентските права.
През годините компанията подава ръка и на хиляди български производители, за да развият успешно своя бизнес на локалните пазари, както и да намерят признание в Европа и по света. Днес 11-те магdзина на МЕТРО в страната осигуряват на над 400 000 бизнес клиенти достъп до най-широк професионален асортимент от търговски решения за техния бизнес – повече от 40 000 хранителни и нехранителни продукти от България и света, под един покрив, с гарантирана проследимост и високо качество, на конкурентна цена. Инвестициите на компанията в България надхвърлят 400 милиона лева.


МЕТРО разполага с най-широкия асортимент от над 1100 български и чуждестранни червени и бели вина от Стария и Новия свят. МЕТРО София е оазисът на любителите на традиционна и крафт бира с асортимент от над 140 различни марки от над 22 страни. Повече от 3000 български и чуждестранни млечни продукти осигуряват качеството и вкуса, така необходими за кухнята на всяка пицария или ресторант. Модерните ни Био отдели предлагат широк асортимент от 100% биосертифицирани продукти. Близо 60 вида 100% чист български мед могат да бъдат открити на рафта във всеки магазин.
Над 400 български фермери снабдяват директно магазините на МЕТРО с плодовете на българската земя, за да осигурят качество, вкус и невероятно изживяване за гостите на българските ресторанти – на море или на планина. Ефективна система за доставки снабдява клиентите на компанията с избраната от тях стока до самата врата на техния магазин, хотел или ресторант.


За втора поредна година МЕТРО получава признанието „Топ работодател на България“ в резултат на стремежа си да предложи по-добра работна среда за екипа, който всекидневно се грижи за клиентите на компанията. Като част от METRO Group МЕТРО стана лидер сред световните търговци в индекса за устойчиво развитие на Dow Jones.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: