Община Плевен обяви прием на документи за асистенти
На основание чл. 26 ал.1 от Закона за личната помощ и чл.6 ал.3 от Наредба РД-07-7от 28 юни 2019г. за включване в механизма лична помощ Община Плевен обявява прием на документи за асистенти.
Необходими документи:
1. Заявление (Приложение 4 от Наредбата) – може да бъде изтеглено от интернет страницата на Община Плевен или получено на хартиен носител на посочения по-долу адрес.
2. Автобиография.
3. Копие от трудов договор, ако кандидатът за асистент работи или декларация, че няма сключен договор.
4. Декларация, че спрямо него не са налагани мерки за защита по Закона за защита от домашно насилие по отношение на ползвател на лична помощ.
5. Други документи по преценка на кандидата, напр. удостоверение за успешно преминат курс на обучение за асистент, документ удостоверяващ наличието на подходящо образователно и/или квалификационно равнище и др.
Документите се подават от: 9:00 ч. до 12:00 ч.и от 13:00 ч. до 15:00 ч. в Центъра за предоставяне на почасови социални услуги на адрес : ул. „Ген. лейт. Атанас Стефанов” № 4 /бившата ул. „Хемус” № 4/.
Срок за подаване на документи – постоянен.
За справки телефон 064/800 403.
НАЙ-НОВИ:
- Пъстър и фееричен Парад на приказните герои в Кнежа - снимки
- В Одърне, Тотлебен и Згалево ще се радват на обновени сгради на читалищата
- Времето в Плевен: облачно с валежи, максимални температури между 14° и 16°
- Днес имен ден празнуват Марк и Марко
- На 25 април преди 305 години излиза романът „Робинзон Крузо“
- Вокална група "Дивна" и Танцов състав "Сборенка" участваха в Международен Фолклорен фестивал
- Академия за дигитални умения помага на учителите да внедряват изкуствения интелект в учебния процес
- 5-о бригадно командване с богата програма по повод Деня на храбростта и празник на Българската армия
- Изложба с детски творби от конкурс за Великден ще бъде открита на 25 април
- Най-добрите ученици по астрономия от цялата страна ще мерят сили в Плевен на Национална олимпиада