„Топлофикация Плевен“ ЕАД с кампания „Изряден клиент“ и през 2019 г.
„Топлофикация-Плевен“ ЕАД напомня на своите абонати за кампанията „Изряден клиент“ на БГВ. От програмата могат да се възползват всеки месец всички клиенти, използващи топлинна енергия за битови нужди, които са изпълнили едновременно следните условия:
1. Нямат повече от две неплатени фактури и съдебни или присъдени задължения към „Топлофикация- Плевен“ ЕАД към последния ден на месеца, за който се издава фактурата.
2. Всички уреди в имота им са с преминала метрологична проверка и са изпълнили в срок предписанията на „Топлофикация -Плевен“ ЕАД и ФДР за метрологична проверка и подмяна на уредите за дялово разпределение /влиза в сила към 30.09.2018г./.
3. Осигуряват ежемесечен отчет на уредите за дялово разпределение (водомери) от ФДР и „Топлофикация- Плевен“ ЕАД. При неосигурен достъп за отчет клиентът губи правото да участва в програмата „Изряден клиент“ за текущия месец.
4. Актуализирана или потвърдена клиентска информация по партидите.
„Изрядният клиент“ се ползва от пределна цена за в размер на 9,00 лева с ДДС за всеки потребен и отчетен кубик битово гореща вода.
НАЙ-НОВИ:
- Плевен посреща Великден с разнообразна програма
- В Гулянци започна подготовката за Великденските празници - снимки
- България на 4 колела: съвети за безпроблемно пътуване и спестяване на пари
- Възможности за партньорски проекти в културата обсъждаха на среща в Плевен
- В Областната администрация се проведе конференция, посветена на безопасността и здравето при работа
- ДГ "Мечо Пух” - Кнежа обособи солна стая за игра и занимания по интереси
- Геновева Диманова гостува в село Победа с моноспектакъла „Приумиците на съдбата“
- Първокласниците от НУ "Единство" гостуваха в ДГ "Снежанка" по повод "Походът на книгата"
- Плевенски съдия с назначение за асистент ВАР на мач в Първа лига
- Официална делегация от Комуна Гангура, Република Молдова беше на посещение в Община Долни Дъбник