Благодарствено писмо за благороден жест от страна на служители на „Топлофикация Плевен“ ЕАД

11.12.2018 9:09

В края на месец ноември г-н Тодор Русев е отишъл на каса в клиентския център на „Топлофикация Плевен“ ЕАД, за да заплати своята месечна фактура, но за съжаление при излизане от сградата, клиентът забравя на гишето остатъка от парите си в размер на 1 100лв, които е изтеглил от банков клон непосредствено преди посещението си на клиентския център на Дружеството.

Малко след напускането на клиента, дежурните служители на „Топлофикация Плевен“ ЕАД Даниел Дакев и Детелина Генова са открили забравената сума и с общи усилия са търсили начин да се свържат с г-н Русев, но безуспешно. За щастие след като клиентът установява липсата, се връща в клиентския център на Дружеството и с радост касиерите му предават забравената сума в пълен размер. Г-н Русев изрази лично своята искрена признателност към коректните служители на „Топлофикация Плевен“ ЕАД и засвидетелства огромната си благодарност към тях в писмо, адресирано лично до изпълнителния директор инж. Йордан Василев. Доволният клиент описва случилото се и за финал пише „Изказвам моята сърдечна благодарност на госпожа Детелина Генова и господин Даниел Дакев за изключителната благородна и хуманна постъпка“.

„Наличието на положителна представа и нагласа за нашето Дружество от страна на обществеността зависи от работата на всеки отделен служител, както и от положителното отношение и добронамереността към нашите клиенти. Не са малко добрите примери, с които служителите на „Топлофикация Плевен“ ЕАД спомагат за поддържане и подобряване на имиджа на Предприятието, към което принадлежат. Случаят от изминалата седмица е изключително показателен. Освен, че винаги се стремим да осигуряваме качествена услуга на своите абонати, държим нашите служители също да предлагат качество, за да отговарят на високите изисквания за обслужване на нашите клиенти“. – споделя директорът инж. Василев.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: