Обявиха конкурс за директор на Регионалния военноисторически музей в Плевен
Община Плевен обяви конкурс за заемане на длъжността директор на Регионалния военноисторически музей в Плевен. Изискванията за длъжността са: Образование – висше; образавателно-квалификационна степен „магистър”; Професионално направление – история и археология, социология, антропология и науки за културата; Професионален опит – 5 години в съответното професионално направление; Да притежава организационни умения, нагласа за работа в екип, адаптивност, комуникативност; Да познава българското законодателство в областта на културата; Като предимство се счита: Присъдени научни степени; Опит в областта на музейното дело и опазване на културното наследство; Участие в разработването и реализацията на програми и проекти; Чуждоезикова подготовка; Компютърна грамотност.
II. Начин на провеждане на конкурса:
Защита на концепция за дейността и развитието на РВИМ – Плевен за
период от 5 години, подробно разработена за първата от тях. Събеседване.
III. Документи за участие в конкурса:
Заявление за участие.
Документ за самоличност/копие/.
Документ за трудов стаж/копие/.
Професионална автобиография.
Документ за завършено образование /копие/
Свидетелство за съдимост.
Медицинско свидетелство.
5800 Плевен, пл. “Възраждане” 2,
тел.: +359 64 800 700, факс:+359 64 84 42 30
e-mail: [email protected]
web: www.pleven.bg
Други документи ако кандидата притежава такива – за научно звание или
научна степен, професионално-квалификационни степени, компютърна грамотност, чужди езици. Концепция за дейността и развитието на РВИМ за 5 годишен период, като подробно е разработена първата в 6 /шест/ екземпляра в запечатани и ненадписани пликове.
Концепцията съдържа:
– Анализ и оценка на състоянието на музея; основни проблеми на функционирането му;
– Тенденции и възможности за развитието на музея като културен и
научен институт и мястото му в музейната мрежа;
– Определяне на целите, приоритетните области, очакваните резултати в
управлението, финансирането, структурата и организацията на
дейността на музея, пътищата за постигането им;
– Мерки за реализиране на конкретни проекти по комплектуването,
опазването и представянето на музейните фондове, научно-
изследователската, образавателната и популяризаторската дейност на
музея;
– Етапи на реализация на концепцията.
IV. Място и срок за подаване на документите и разработената концепция
Документите се подават лично или чрез пълномощник в Център за административно обслужване на граждани при Община Плевен, пл.”Възраждане” №4 в едномесечен срок от датата на публикуването на
обявата. Копията от приложените документи да са заверени с „вярно с оригинала” и подпис на кандидата.
За справка тел. 064/881 227 – отдел „Човешки ресурси”
Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се поставят на таблото за обяви и съобщения в ЦАОГ при Община Плевен /до зала „Катя Попова”/ и на сайта на Община Плевен. Със спечелилия конкурса кандидат ще бъде сключен договор за 5 /пет/ години. Конкурсната процедура ще се проведе от Комисията, назначена с Заповед на Кмета на Община Плевен, след изтичане на срока за приемане на документите.
НАЙ-НОВИ:
- Военнослужещи от Сухопътните войски оказаха помощ за справянето с водната криза в село Татари
- Онлайн празник в ИНУ "Христо Ботев" съвместно с детски градини - снимки
- Община Плевен обявява публичен търг за отдаване под наем на 13 бр. обособени търговски помещения
- Откритата педагогическа ситуация по предприемачество в ДГ "Трети март" – Плевен/снимки/
- От днес в Кнежа стартира благотворителната кампания "Купи и дари"
- Йоана Константинова е четвъртфиналистка на сингъл на турнир от категория J300 в Мексико
- Новият брой на списание "Пламък" е посветен на творци от Плевенския край
- Д-р Илия Крачунов: Жените са по-загрижени за белодробното си здраве от мъжете
- Среща с проф.д.ю.н. Атанас Семов ще се проведе днес в Плевен
- От днес е в ход третата кампания „Безопасно шофиране през зимата“