Успех без аналог! Със златното розе на Chateau Karnobat България покори Китай

12.02.2016 7:39

12.02.karnobat2_nov1Вината от карнобатските лозя са новият хит на необятния китайски пазар, а безапелационният успех на „Винпром Карнобат“ в Хонг Конг нареди България сред ключовите играчи в Далечния Изток. В навечерието на Китайската Нова година, невероятното розе на Chateau Karnobat с аромат на горска ягода заслужено спечели Златен медал от престижния конкурс China Wine and Spirit Awards – Best Value 2016. Така то стана единственото българско розе, носител на най-голямата награда, давана от винените ценители в Поднебесната империя.
Организаторите коментираха, че златните медалисти от надпреварата получават директен достъп до най-големия пазар за вина и високоалкохолни напитки на планетата. Според Ксюан Шенг от водещата компания Winsent Wine, Шанхай: „Отличията са най-прекият път клиентите да разпознаят качествените вина от пръв поглед“. За членове на авторитетното жури са избрани стоте водещи търговци, дистрибутори, сомелиери и собственици на ресторанти в Китай, защото те са личностите, диктуващи винената мода в най-големата и бързо развиваща се световна икономика.
12.02.karnobat1_novChateau Karnobat Rose плени ценителите от China Wine and Spirit Awards с нежния си аромат на горска ягода. По думите на водещи винени критици, той е високо ценен в културата на Далечния Изток, защото символизира любовта и плодородието. Енолозите на „Винпром Карнобат“ разказаха, че екзотичното ухание е извлечено от майсторски купажираните във виното класически сортове Каберне совиньон и Мерло. Ароматът се дължи на богатите и плодородни почви в Карнобатския край, които заедно с мекия климат, оптимално слънчево греене и нископланинският релеф създават перфектния тероар за висококачествени и изискани вина.
Издържаното в класически френски стил розе даде сериозна заявка да стане новият фаворит на Китайската публика. По думите на участници в надпреварата, характерът на златното Chateau Karnobat отразява изцяло вкуса на ценителите от Хонг Конг, Шанхай и Пекин. То вече се предлага в елитните ресторанти, а някои от най-влиятелните винени търговци пожелаха да посетят „Винпром Карнобат“, за да се насладят на невероятния тероар и лично да подберат вината и ракиите, с които България ще се представи в Далечния Изток.
Повече информация за златния медал и останалите награди, извоювани от „Винпром Карнобат“, може да откриете на сайта на конкурса: http://www.cwsa.org/cwsa-best-value-2016-results/

 

 

 

12.02.karnobat1

#тагове:

НАЙ-НОВИ: