От понеделник до петък Общината приема документи за лични асистенти и потребители на услугата!

08.11.2013 13:30

Община Плевен е бенефициент по Оперативна програма”Развитие на човешките ресурси” съгласно Междуинституционално рамково споразумение между водеща организация и партньор № BG 09-1510/04.11.2010 г. В тази връзка ОБЩИНА ПЛЕВЕН ОБЯВЯВА, ЧЕ СТАРТИРА ПРОЦЕДУРА ЗА ПРИЕМ ДОКУМЕНТИ НА НОВИ КАНДИДАТ – ПОТРЕБИТЕЛИ НА УСЛУГАТА „ЛИЧЕН АСИСТЕНТ” и КАНДИДАТИ ЗА ЛИЧНИ АСИСТЕНТИ

kmet1

За ползватели на социалната услуга „Личен асистент” могат да кандидатстват хора с трайни увреждания, нуждаещи се от постоянна грижа/обслужване, в т.ч. деца с трайни увреждания, отговарящи на едно от следните изисквания:
– лица с 90 на сто и над 90 на сто трайно намалена работоспособност или вид и степен на увреждане, с определена чужда помощ;
– лица с 90 на сто и над 90 на сто трайно намалена работоспособност или вид и степен на увреждане, без чужда помощ, както и
– лица с по-нисък процент на трайно увреждане – с установена невъзможност за самостоятелно обслужване към момента на оценка на потребностите;
– деца на възраст до 16 години, с 50 на сто, и над 50 на сто вид и степен на увреждане или деца на възраст от 16 до 18 години, с 50 на сто, и над 50 на сто степен на трайно намалена работоспособност, с определена чужда помощ или с установена невъзможност за самостоятелно обслужване към момента на оценка на потребностите.
В проект „Подкрепа за достоен живот” не могат да бъдат включвани лица, попаднали в обхвата на подпомагане по реда на ЗИХУ, които към момента ползват социални услуги в домашна среда по Национална програма „Асистенти на хора с увреждания” или по други проекти/програми.
Оценката на потребностите на кандидат-потребителите на услугата „Личен асистент“ ще бъде извършена от оторизирани служители на Дирекция „Социално подпомагане“- Плевен. Кандидат- потребителите на услугата имат право да договорят със съответния служител на Дирекция „Социално подпомагане“ – Плевен, месечния си бюджет в рамките до 120 ч. месечно. Това им право е гарантирано! Одобрените потребители ползват услугата безплатно!

info
За лични асистенти по проекта могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст, отговарящи на едно от следните изисквания:
– безработни лица / с регистрация в Дирекция „Бюро по труда”/
– трудово заети лица: наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд/ не повече от 6 часа дневно в работни дни /
– неактивни лица (студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране – в трудоспособна възраст), които могат да извършват допълнителен почасов труд. Работи се на трудов договор.
Получаване на документи за кандидатстване по Проекта и приемането им ще стартира на 11.11.2013г. в ОБЩИНСКИ ДОМАШЕН СОЦИАЛЕН ПАТРОНАЖ – намиращ се на ул. „САН СТЕФАНО” № 1. Краен срок за подаване на документите е 15.11.2013г./ включително/. Това информират на сайта на Община Плевен.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: