Бизнесът подава автоматизирано осигурителни декларации в НАП
Надградена електронна услуга на НАП дава възможност на бизнеса да подава автоматизирано осигурителни декларации Образец №1 и №6 към приходната агенция. Това става възможно с осигуряване на свързаност между клиентските софтуери и системите на НАП от типа „система-система“ чрез използване на софтуерен ключ (API ключ). Потребителите могат да поискат API ключ чрез услугата „Ново заявление за достъп до АPI“, достъпна с електронен подпис в е-Портала на приходната агенция. За да се подават данните за осигурителните декларации автоматизирано към НАП, е необходимо софтуерният ключ да се интегрира в софтуера, който използват клиентите.
Електронната услуга беше внедрена през май, като тогава чрез софтуерен ключ бяха интегрирани информационните системи на хазартните оператори, които вече имат автоматичен достъп до Регистъра на уязвимите лица по Закона за хазарта, напомнят от НАП.
Информация за надградената услуга в Портала за електронни услуги на НАП може да се получи на телефоните на приходната агенция: 0700 18 700 или 02/9859 6801, на цена, съобразно тарифата на съответния оператор и на имейл – [email protected].
НАЙ-НОВИ:
- На 23 май в Плевен е акцията „Да опазим нашия град чист и приветлив!“
- Раздаването на розовите насаждения ще продължи и днес от 17.00 часа пред сградата на Общината
- Иновативен и вдъхновяващ проект представя арт школа „Колорит“ в ХГ „Илия Бешков“ – Плевен
- Дамски еспадрили – задължителни за лятото
- Днес: нарушено водоподаване на няколко плевенски улици, в Радомирци и Тотлебен
- Пламен Тачев от ГЕРБ реши най-големия проблем на село Търнене
- При проверка в „Скобелев парк“ задържаха 36-годишен плевенчанин с марихуана
- Коли и техника пострадаха при пожар в гаражно помещение в град Левски
- Пътничка пострада при удар на две коли на пътя Българене - Малчика
- На плевенския булевард „Данаил Попов“ задържаха 29-годишен с пико